Yeiayel Isten 22. neve. A Bibliai szentírás a Yeiayel névről: „Az Úr a te gazdád; az Úr a te árnyékod a jobb kezedben". Nevének jelentése "Isten Jobbkeze" (latinul Deus Dextera). Ezenkívül ő is a Trónok egyike.
Yeiayel a híresség és hírességek angyala. Ugyancsak irányítja a pártfogást és a jótékonyságot. Yeiayel segít politikai, művészeti és tudományos tevékenységekben. Bátorítja a jóságot, támogatja a vezetőket, a diplomáciát és a vezetést. Yeiayel az, aki képes támogatni a szerencséd, vagyonod, üzleti vállalkozásod és az altruizmust. Megengedi, hogy mindannyian csodálatos felfedezéseket tegyünk. Yeiayel az, akihez imádkoznod kell, ha utazol.
Imádkozz Yeiayel segítségéért, ha szembe kell nézned a megalománokkal, zsarnokokkal és haszonélvezőkkel. Harcol a rabszolgaság és az elnyomás ellen. Ő a Megváltód olyan helyzetekben, mint a manipuláció, a verseny, a könyörtelenség, és a felismerés. Yeiayel gyógyíthatja a gazdagság és a hírnév kétségbeesett vágyát, valamint azokat, akik mohóak, nagyravágyóak és büszkék. Imádkozz az ő védelme és útmutatása iránt, ha kiegyensúlyozatlan életed van, és nem tudsz előrehaladni.
Összegezve: Yeiayel, A Hírnév Angyala védi azokat, akik július 7 és július 11 között születtek. Ezeket az embereket a változás vezérli. És tudják, hogy semmi sem állandó. Egyedülálló és egzotikus gondolkodásmóddal bírnak. Ugyancsak utálják a szenvedést, és mindig a közjó érdekében fognak működni. Azok, akik Yeiayel hatása alatt születtek, szellemi médiumok, nagy paranormális képességekkel. Átfogóak és diplomatikusak. Ezek az emberek mindenhol elterjesztik az örömöt, és mindenki szereti, ha mellettük vannak.
VOUS LISEZ
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
FantastiqueEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!