Gazardiel Őrangyal

511 21 0
                                    

Gazardiel őrangyal - kelet felügyelőként is ismert. Valójában ő a kelet főfelügyelő. Névét úgy gondolják, hogy „a megvilágított". 

Gazardiel őrangyal a kelet isteni őre. De ő az angyal, aki megcsókol minden imát, amelyet Istennek küldünk. Ezért gyakran említik az imák angyalaként. Gazardiel feladata a felkelő és a lenyugvó nap figyelése is. Gazardiel nagyon erős angyal. Nagyon hasznos abban, hogy imáid az istenség felé irányítsa. Ez a kedves angyal nem csak a hűséges imáid csókolja, de az imákat továbbítja az úgynevezett fenséges megerősítéshez is. Tehát ő gondoskodik a hűséges imáidról. Finoman megcsókolja és magasabb szintre emeli őket a mennyben. 

Gazardiel, aki a napért felelős, minden reggel gondosan megszervezi a napkeltét. És a nap nyugovóra térését minden este. Tehát kötelessége nagyon fontos a föld lakói számára. Gazardiel szintén remek útmutató is. Elveszi a kétséget és a zavart. Isten szerető fényével megvilágítja a testedet. És arra ösztönöz, hogy fogadd el magad a tökéletes és teljes isteni teremtésként. 

Gazardiel őrangyal az ősi szövegekben - A Zohar név szerint említi az angyalt. Úgy írja le,  mint egy angyalt, aki felelős a hűséges emberek imádkozásának megcsókolásáért és továbbadásáért. Pontosan azt mondja, hogy „Gazardiel megcsókolja a hívők imáit, és továbbadja õket a fenséges megszilárduláshoz". Tehát elküldi ezeket a hűséges imákat a mennyország felső szféráira. Mindaddig, amíg az imák el nem jutnak Istenhez.

A Talmud szintén megemlíti az angyal nevét. Azt mondja, hogy Gazardiel az, aki uralkodik a nap felkelése és lenyugvása felett.

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora