Adriel az egyik Halál Angyal. A neve azt jelenti: „Az Én Segítségem Isten". És ő A Hold 28 kastélyának egyik uralkodó angyala. A Hold tizenhetedik kastélyának uralkodója. Alchil és a Skorpió Koronájaként is ismert. Szintén a Menny egyik őre is.
Ő a Déli Szél és a Keleti Szél mennyei őre. De sokkal több felelőssége van. Ezért Adriel a halál egyik angyala. De ő az Apokalipszis angyalainak egyike is. Nagy küldetése van a végső időkben. Heywood szerint ez a hatalmas angyal „az elmúlt napokban megöl minden lelket, majd élni fog".
A rabbinikus tanulmány szerint 14 halál angyal van. És Adriel az egyik. A többi 13 halál angyal: Yetzerhara, Yehudiam, Abaddon, Azrael, Sammael, Metatron, Gabriel, Kafziel, Mashhit, Hema, Kesef, Malach ha-mavet és Leviathan.
Ezt az égi lényt gyakran téveszti össze Adrael-lel. De nem ugyanazok. Bár a nevüknek ugyanaz a jelentése. Adrael csak egy angyal, aki az első Mennyben szolgál.
Adielt gyakran tévesztik össze Hadraniel-el is, aki a második Menny kapusa. Hadraniel neve azt jelenti, hogy „Isten Felsége", és nincs semmi köze Adriel-hez. Még a küldetésük sem a végidőben.
A név sokszor megjelenik a Bibliában. De nem utal az angyalra. Barzillai, a meholattit fia. Olyan bibliai versekben jelenik meg, mint az 1. Sámuel 18:19 vagy a 2. Sámuel 21: 8.
Ez a hatalmas angyal segíthet abban az esetben, ha az önbizalom hiányával szembesülsz. Segít helyrehozni az összetört önképedet. De segíthet abban is, hogy elfogadd a körülötted levő változásokat. Meg fogod érteni, hogy a változások fontosak az életedben. És segítenek abban, hogy továbblépj az életed útján. Ő is a becsületesség angyala. Ezért befolyásol, hogy őszinte legyél, és nemcsak önmagaddal, hanem azokkal is, akik körülötted vannak.
YOU ARE READING
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!