Mikhael Isten 42. neve. A Bibliai szentírás a Mikhael névről: "Az Úr megóv téged minden gonosztól: megvédi a lelked". Nevének jelentése "Aki Olyan, Mint Isten" (latinul Deus Quis Sicut Ille). Mikhael szintén a Malachimok (zsidó tan), és Hatalmak (keresztények) közé is tartozik.
Mikhael angyal a politikai rend és a politikai hatalom isteni angyala. Megalapítja a menny és a Föld törvényeit. Védi a társadalmi, szellemi és politikai szervezeteket. Ezenkívül lehetővé teszi a jó és a rossz ismereteit. Mikhael útmutatásával bölcsen tervezheted meg jövőd. Vezeti az életed, üzleti vállalkozásaid és projektjeid a sikerhez és a bőséghez. De világosságot és nagy globális látomást is hoz. Felfedi neked az univerzum rejtélyeit. És a szellemi világ titkait is. Ő egy remek őrzővédő. Véd ha utazol, és véd a balesetekkel szemben is.
Mikhael isteni tanár. Olyan tulajdonságokkal tölt be, mint a hűség, az engedelmesség és a tekintély. Ezért ő lett az elnökök, nagykövetek és vezetők védelmezője. Az ő vezetésével felfedezheted belső éned. És feltárja neked a saját szellemed valódi erejét.
Mikhael Angyal és befolyása rád - Az október 19 és október 23 közötti napok Mikhael őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ezekben a napokban születtél, akkor az életed a politikai rend angyala befolyásolja. Tehát kivételes diplomata vagy. És az őrangyalod irányításával nagyszerű vezetővé válhatsz. Ezért könnyen irányíthatsz nagyvállalatokat, mert már rendelkezel a megfelelő tudással. Utálod a korrupciót, és mindig kerülni fogod. Folyamatosan meg vagy ihletve isteni védelmeződ által. Őrangyalod megvéd a veszélyes helyzetektől és a balesetektől. Tehát összpontosíthatsz életed céljára. Ami az ártatlanok védelme.
Az optimizmus és a hit állandóan sugárzik rólad. Ennek eredményeként népszerű és szeretett vagy mások körében. Magabiztos vagy. Tele vagy kreativitással és inspirációval. Isteni védelmeződ fénye körülveszi az egész életed.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!