Yelahiah Isten 44. neve. A Bibliai szentírás a Yelahiah névről: „Fogadd el, kérlek téged, szám szabad akaratának áldozatait, Uram, és tanítsd meg ítéleteidet". Nevének jelentése "Az Örökkévaló Isten" (latinul Deus Aeternum). Egyike a Malechimoknak (zsidó tan), és egyike a Hatalmak is (kereszténység).
Yelahiah angyal egy isteni harcos. Nem csak a fény harcosa, hanem egy karmikus harcos is. Ezért tartozik Isten angyalokkal teli Mennyei Hadseregéhez. Yelahiah az egyik legjobb spirituális útmutató. Mert ő végigvezet a saját cselekedeteidből és viselkedésedből származó helyzeteken. Ez az égi harcos gondoskodik arról, hogy tiszteletben tartsd az isteni igazságosságot. Yelahiah vezeti az életed és a projektjeid a győzelemhez. És békét hoz az életedbe. Segít abban is, hogy békét teremts magad körül. Ez a gyönyörű angyal segít a karmádban. Tehát minden karmikus adósságod csak felelős cselekedetekkel törölheted. Yelahiah hűséget és bátorságot hoz. És inspirál arra, hogy tartsd be az isteni törvényeket és mindent, ami helyes.
Yelahiah Angyal és befolyása rád - Az október 29 és november 2 közötti napok Yelahiah őrangyala befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor az isteni védelmeződ a fény harcos angyala. Szereted az utazásokat. Nagyon bátor, intelligens és tehetséges vagy. Nagyon szereted a hagyományokat. És folyamatosan próbálsz megőrizni mindent, ami gyönyörű. Mindent, ami melegíti a lelked. Az isteni védelmeződ, Yelahiah, biztonságérzetet kínál.
Szereted a történelmi szentírásokat kutatni. És minden olvasott könyvvel gazdagítod intelligenciád és bölcsességed. És minden utazással is. Tudod, hogy fontos a kemény munka. Ezért keményen fogsz dolgozni azért, hogy elérd céljaid. Ezenkívül a kereseted kezelhető. Ezért soha nem lesz problémád a pénzzel. Az életed célja a társadalom globális intellektusának erősítése. Tehát inspirációvá válhatsz mások számára. Csodálnak és tisztelnek bölcsességedért.
YOU ARE READING
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!