Ariel, A Kinyilatkoztatások Angyala

174 0 0
                                    

 Ariel Isten 46. neve. A Bibliai szentírás az Ariel névről: "Az Úr mindenki számára jó, és gyengéd irgalma egész munkája felett áll." Nevének jelentése "A Kinyilatkoztató Isten" (latinul Dues Revelator). Ariel az egyik Malachim (zsidó tan), és az egyik Hatalom (kereszténység) is.

Ariel angyal a kinyilatkoztatások isteni angyala. Olyan kinyilatkoztató észleléseket hoz, mint például Sabrael angyal. Ismert még mint az isteni kinyilatkoztató és érzékelő. Ariel javítja a pszichés képességeket, mint például a tisztánlátás és a tisztán érzékelés. Vezetésével felfedezheted a természet titkait és más titkos kincseket. Ariel kinyilatkoztatásokat hoz az álmokba. És még a meditációs üléseiden is. Isteni jeleket hoz. Hálával és tudatossággal tölt be téged Isten isteni ajándékaiért. És felfedi nekünk a diszkréció fontosságát. Ariel kreativitással, új és innovatív ötletekkel tölt fel. Bölcsességet hoz a lelki világba is. És ez a tudás megváltoztatja az életed. Ariel az az angyal, aki azért felelős azért, hogy hálánkat átadjuk Istennek. 

Ariel arkangyal a büntetés angyalaként is ismert. Ez a szerep Asmodeus-hoz is társul.

Ariel Angyal és befolyása rád - A november 8 és november 12 közötti napok Ariel őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor isteni védelmeződ a kinyilatkoztatások angyala. Összefoglalva: soha nem fogsz hiányt szenvedni új ötletek terén. A lelked nagyon erős. Könnyedén hozol döntéseket. És ezeket a döntéseket mindig a megfelelő időben hozod meg. Bármilyen problematikus helyzetet kevés erőfeszítéssel oldsz meg. 

Az okkultizmus és a lelkiség hobbi lesz a számodra. Ezért folyamatosan olyan módszerek után kutatsz, amelyekkel felfedezheted az ezoterikus világ rejtélyeit. A legszentebb módszer a meditáció. Soha nem hagysz ki egy napot sem. De érdekel a fizikai világ is. És a tudomány segítségével elég ismereteket szerezhetsz róla. A tudomány szövetségesed lesz a lelki világ kutatásában is. És technológiát fogsz használni a lelki lények fényképezésére, filmezésére vagy mérésére. Ariel angyal miatt könnyebben kötődsz más égi lényekhez. Ezenkívül élvezed ha segíthetsz másoknak a felfedezések során. És mindig tiszteleted az idősebbeket bölcsességük miatt. Szent asztrális koronát birtokolsz, ami az arany szellemi fényben ragyog. 

Van egy célod az életedben. És az a célod, hogy másokat taníts a szellemi életről. Tanítsd meg nekik, hogy hogyan éljenek az isteni törvények szerint. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora