Zachariel arkangyal - gyógyító angyal néven is ismert. Neve jelentése "Isten Emlékezete". És ő a Jupiter bolygó kormányzója. Egyes források azonban a Nap kormányzójaként említik őt. A csütörtök angyala is. Zachariel arkangyal a kereszténységben a Dominionok rendjének uralkodója. És a Hasmalim rend egyik vezetője. Ennek a rendnek a másik 2 isteni uralkodója Hashmal és Zadkiel arkangyal.
Zachariel arkangyal maga a Hatalom. Fő felelőssége az, hogy az ítélethez vezesse a lelkeket. Zachariel a gyógyulás isteni angyala. Szellemi, érzelmi, mentális és fizikai gyógyulást hoz. Ez a hatalmas angyal segít a változásokban. Felkészíti az embert az élet nagy változásaira. Zachariel az úgynevezett miniszteri angyalok hercege is. Ezek az angyalok őrzik a halandókat.
Zachariel arkangyal a vétkező szülők gyermekeinek védelmezője. Gondoskodik arról, hogy a gyerekek ne kövessék szüleik útját. Zachariel a legjobb angyal, akit nehéz helyzetekben felhívhat az ember. Mert bátorsággal és erővel tölti be, hogy szembenézzen a problémáival. Ezért inspirál a bátorságra.
Zachariel arkangyal az ősi szövegekben - Enoch Könyve Zacharielt a hét arkangyal egyikeként említi meg. De ez nem az egyetlen forrás, amely ugyanezt említi. Mert első Gregory pápa felvette Zacharielt a hét arkangyal listájába.
A calabalisztikus szövegekben, mint például a Transzcendentális Varázslat, Levi úgy említi meg, mint a Hatalmak egyike, és mint a Jupiter bolygó uralkodója.
Az arab talizmánokon Zachariel helyettesíti Pi-Zeust, aki Egyiptom egyik bolygózsenije.
Az I. Mágia Története És Gyakorlata az arkangyalt a csütörtök angyalként írja le. Ez a nap a legkedvezőbb Zachariel hívó rítusához.
ESTÁS LEYENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!