Hekamiah, A Hűség Angyala

121 0 0
                                    

 Hekamiah Isten 16. neve. A Bibliai szentírás a Hekamiah névről: „Uram, megváltásom Istene, éjjel-nappal sírok érted". Neve jelentése "A Lelkesítő Isten" vagy "A Nevelő Isten" (latinul Deus Erector). Ezenkívül ő a Kerubok egyike.

Hekamiah képviseli az isteni alapelvek iránti hűséget. A királyi hozzáállást és az elkötelezettség tiszteletét hozza az életedbe. Ez az angyal akkor válaszol imáidra, amikor jó koordinátor vagy békéltető szeretnél lenni. Őszinteséggel és nemességgel tölt be téged. Hakamiah, a hűség angyala rendelkezik minden olyan hatalommal, hogy segítsen a felelősségvállalásban, és a jó vezetővé válásban. Védheti és irányíthatja a politikai vagy társadalmi szervezeteket, felszabadítókat. Hekamiah az egyetemes szerelem angyala.

Hekamiah az, akire szükséged van árulás, háború vagy lázadás esetén. Ha gyötrelmet és küzdelmet érzel, és ha a határozatlanság vagy a megbánás tönkretesz, akkor válaszol az imáidra, és eltávolítja az összes negatív érzést. Meg tudja gyógyítani az önző szeretetet vagy szenvedélyt. Imádkozz érte, ha csökkentnek vagy felelőtlennek érzed magad. Hatalmában áll gyógyítani a megalomániákusokat, akik bálványimádóak vagy önszolgálatosak.

Hekamiah Angyal és befolyása rád - A június 6 és június 10 közötti napok Hekamiah angyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor a hűség angyala befolyásolja életed. Tehát béke vesz körül, szó szerint, mert az aurád tele van békével. Nagyon hűséges ember vagy. Nemes és bátor is vagy. De utálod a becsület kérdését vagy a hűség hiányát. Az ígéret szent elkötelezettség a számodra. És soha nem szeged meg az adott szavad.

Szereted a családod. Ezért ők prioritás a számodra. Nagyszerű barát vagy. Baráti körödben te vagy a kedves a nagy szíved miatt. Mindig tele vagy reménnyel és szeretettel. A szerelem olyan fontos számodra, mint a hűség. Tehát nagyon szereted a családod, és mindig őrzöl magadnál egy képet róluk. De az otthon is nagyon fontos neked, nem csak a családod. Ezért tisztán és rendezetten tartod otthonod. Figyelembe veszed az apró részleteket.  

Hekamiah angyal hűséget, szeretetet és reményt hoz az életedbe. Imádkozz mennyei segítségéért. Segít felfedezni körülötted a feltétel nélküli szerelmet. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora