Mihael 48. neve. A Bibliai szentírás a Mihael névről: „Az Úr nyilvánosságra hozta üdvösségét, igazságát a pogányok szemében nyíltan megmutatta". Mihael nevének jelentése "Isten, A Nagylelkű Atya" (latinul Dues Pater Mittens). Ezenkívül ő a Malachimok (zsidó tan) és Hatalmak (kereszténység) egyike.
Mihael angyal a termékenység,és a gyümölcsösség isteni angyala. Harmóniát és egyensúlyt hoz a családba. De hűséget is hoz a házasságba. Mihael elősegíti a reprodukciót, a megtermékenyítést, és a növekedést. De megbékélést is hoz, és elősegíti a férfias és nőies pólusok egyesülését. Mihael szexualitás isteni angyala, és bölcsességet hoz a szexualitás szellemi vonatkozásaival kapcsolatban.
Ez a gyönyörű angyal javítja a pszichés képességeket, mint például az intuíció, a tisztánlátás és az észlelés. Ezenkívül békét is hoz. Nem csak az ember körül, hanem a lelkében is. Megmutatja, hogy fontos mások meghallgatása. Isten Mihael segítségével valósítja meg szándékait. De ez a gyönyörű angyal remek védelmet is nyújt.
Mihael Angyal, és az emberre való befolyása - A november 18 és november 22 közötti napok Mihael őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban született az ember, akkor az isteni védelmezője a termékenység angyala. Tehát az ember kedves, és többnyire békés. Nagyon intelligens is, és sok erőfeszítést szentel a nők jogainak védelme érdekében. Sok ember mélységesen tiszteli az embert ezért. Figyelmet szentel az ember a közönségének, és megpróbálja rendbe hozni mások életét.
A házasság nagyon fontos az ember számára, de nagyszerű tanácsadó azoknak is, akik a kapcsolatuk alatt konfliktusokkal találkoznak. Ezért arra született az ember, hogy házassági tanácsadóvá váljon, vagy az élet edzőjévé. Mert mindig tele van pozitív és magabiztos szavakkal. Tehát nagyon könnyen megtölthet másokat az ember magabiztossággal, optimizmussal és örömmel.
Az ember szereti a gyerekeket, így nagyobb valószínűséggel lesz nagyobb családja. Mihael őrangyal inspirálja, hogy mindig legyen az ember őszinte, és legyen tele energiával. Tudja az ember a kemény munka fontosságát, és nagy célja van ebben az életben. A humanitárius tevékenységet mindenhol elterjeszti. Az ember példa lehet mások számára. Az élet iránti hozzáállása inspirálja őket arra, hogy rájöjjenek, hogy az élet könnyebb, mint gondolnák.
YOU ARE READING
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!