Mik Az Uralmak?

75 0 0
                                    

Uralmak - más néven Uraságok. A második szférában élnek. A Coealesti Hierarchiában jelennek meg. Ami leírja a kötelességeiket. Az uralmak szabályozzák az alsó angyalok felelősségeit. Fenntartják az isteni rendet. Ritkán teszik fizikailag láthatóvá magukat az emberek számára. De amikor mégis megteszik, rendkívül szép embereknek írják le őket. És van egy pár szárnyuk is, amelyeket tollak borítanak. De különbséget lehet közöttük és az alacsonyabb angyalok között tenni. Ezért fénygömbök vannak rögzítve kardjaik fogantyúihoz vagy jogarjaik fejéhez.

Uralmak A Kereszténységben - Ennek az angyalkórusnak a legfőbb kötelessége az isteni rend fenntartása a világon. De ott is igazságot teremtenek, ahol arra szükség van. Mindig irgalmat mutatnak azok felé, akik megérdemlik. És örömmel segítik az alsó szférák angyalait abban, hogy munkájukat jól és rendben végezzék.

A Bibliában megtalálhatjuk az Uralmakat, mint Sodoma és Gommorah rombolóit. Ezek a helyek tele voltak bűnnel. Az uralmaknak pedig vissza kellett állítaniuk a rendet annak megsemmisítésével. Durva akciónak tűnhet, de tudni kell, hogy az angyalok figyelmeztették a hűségeseket és segítettek nekik elhagyni a várost is. Ezért csak a bűnös embereket büntették az uraságok.

Ezek a gyönyörű angyalok csatornák az emberek és Isten irgalma között. Isten feltétlen szeretetét hozzák hozzánk is. Ezek az égi lények tele vannak irgalommal és szeretettel. De óriási igazságérzetük is van. Ezért megpróbálják egyensúlyba hozni az anyagi világ két legfontosabb dolgát, a szeretetet és az igazságot.

Az uralmak a vezetők védelmezői és segítői. Azok imáira válaszolnak, akik vezető pozíciót foglalnak el. Ezek az égi lények az igazságosság és az irgalom érzésével töltik el a vezetőket. Tehát, ha vezető vagy, akár egy cég, vállalkozás vagy a kormány vezetője, imádkozz egy uralom bölcsességéért és útmutatásáért.

A Uralmak példájaként megemlíthetjük Zadkielt. Megállította Ábrahámot, hogy ne áldozza fel fiát. Isten küldötte volt. Zadkiel Isten feltétel nélküli szeretetét és irgalmát hozta Ábrahámhoz és fiához. Zadkiel és a többi uralom gyakran látogat meg minket, hogy irányítson bennünket. Arra ösztönöznek bennünket, hogy bevalljuk bűneinket. Ezért közelebb visznek minket Istenhez.

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora