Malakh

58 2 0
                                    

,,A mal'akh az angyalok legalacsonyabb osztálya az angyali hierarchiában, alig állnak magasabb szinten, mint egy őrangyal vagy akár egy angyali szellem. Főleg a magasabb rangú angyalok szolgáiként és/vagy segítőiként, valamint a Mennyei Sereg ágyútartóiként szolgálnak. Ennek ellenére ők még mindig a legerősebb természetfeletti lények közé tartoznak, akik olyan fenomenális tettekre képesek, amelyekre néhányan közülünk aligha képesek." - Carl Black


A Malakh vagy Mal'akh (szó szerint Hírnök) héberül, más néven Malakhinok, a mennyei hierarchián belül a leggyakoribb angyaltípusok, akik Isten hírnökeiként szolgálnak.


A mal'akh szó nagyjából azt jelenti, hogy hírnök. A malakhok többször is megjelennek az Ószövetségben, és mint már említettem, ők viszik Isten üzeneteit az égből és a földről, és néha az Ő nevében cselekszenek.

Amikor a malakhok megjelennek a Bibliában, nem úgy írják le őket, mint akiknek szárnyaik vannak, ellentétben azzal, ahogyan a művészetben és a médiában ábrázolják őket. Valójában a malakhok bármely hétköznapi emberhez hasonlóan néznek ki, bár az emberhez képest sokkal lenyűgözőbbek. Amikor egy malakh az emberiség között jár, köpenybe burkolózik, és csak az Isten által kiválasztott ember előtt jelenik meg. Amikor megjelennek, a jelenlétük annyira lehengerlő, hogy az embert, aki elé lépnek, hatalmas sokk, félelem és döbbenet keríti hatalmába.

Annak ellenére, hogy a Mindenható egyszerű hírnökeiként írják le őket, az Ószövetségben úgy írják le őket, mint akik vadak, elszántak és meglehetősen erősek. A hatalmukat bemutató két legjelentősebb pillanat az volt, amikor az egyik malakh 70 000 izraelitát sújtott halálra, egy másik pedig egy éjszaka alatt 185 000 asszír katonát ölt meg egymagában.


A Megaversum és a Teremtés történetének rögzítésére Isten megteremtette a Malakhokat, a szorgalmas és visszahúzódó angyalokat, akik könyvtáraikban szent kéziratokat és feljegyzéseket őriznek. Ők kapták a hatodik mennyországot, Daquát. Ritkán kerülnek kapcsolatba a többi kórussal, és szinte soha nem hagyják el a Hatodik Mennyországot, többé-kevésbé a feladataik gyakorlása miatt.

Pártatlan és visszafogott jellemük miatt alig kerülnek konfliktusba más kórusokkal, és felsőbbrendű motivációik vannak, amelyek távol tartják őket a politikától és a háborúktól. Emellett idejük nagy részét a Mennyei Könyvtárban töltik, ahol a világot tanulmányozzák és a kozmosz újra-tanulmányozásával foglalkoznak.


A kórus három törzsre vagy osztályra oszlik, amelyek funkciójuk szerint különböznek egymástól. Ezek a következők:

Tudósok - Mindig a Megaversumot és az emberi fajt tanulmányozzák, szent könyvtáraikba zárkózva. Magukba forduló és maximalistaként jellemzik őket.

Írnokok - Felelősek a tudósok jegyzeteinek lefordításáért, szép szavakkal megörökítve azokat.

Kãla - Régész Malakhok, ez a törzs a világűrben barangol, és az angyalok által fel nem tárt helyekről keresnek információt.


Ismert Malakhok - Camael (herceg), Legion (bukott), Caim (bukott), Amy (bukott), Murmur (bukott), Iuvart (bukott)

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora