Iahhel Isten 62. neve. A Bibliai szintírás az Iahhel névről: „Gondolj bele, hogy szeretem-e a parancsolataidat: serkents meg engem, Uram, szeretetteljes kedvességeddel". Iahhel nevének jelentése "Isten, A Legfelsőbb Lény" (latinul Deus Ens Supremum). Az Elohimok (zsidó tan), és az Arkangyalok (kereszténység) egyike is.
Iahhel angyal a tudás vágyának isteni angyala. Ő vezet téged a rejtett tudás újra felfedezéséhez. Az ő segítségével megtalálhatod a saját szellemedben rejlő tudást. Iahhel szellemi megvilágosodást és bölcsességet hoz. Erős felelősségérzetet is hoz.
Iahhel angyal arra ösztönöz, hogy fedezd fel belső éned, és hogy válaszokat találj. Pozitív és hasznos ötleteket hoz, és megtanítja hogyan értékeld önmagad és a nyugalmad, mint Suriel Arkangyal. Iahhel segít megtalálni a karmád, és abban is, hogy hogyan fizesd ki karmikus adósságod. Ez a gyönyörű angyal védi és inspirálja azokat, akik spirituális ajándékokat tartanak. És az ő segítségével a házad átalakíthatod harmóniával, szeretettel és pozitív energiával.
Iahhel Angyal és befolyása rád - A január 26. és január 30. közötti napok Iahhel őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor az életed a tudás angyala befolyásolja. Tehát nagyon előkelő és leginkább nyugodt vagy. Hűségesen beszélsz, és mindig betartod az ígéreteid. De nagyon temperamentumos is vagy. Ezért, ha valami bosszant téged, akkor gyorsan eldobod, és nem érzel megbánást hogy ezt csinálod. Ez a hozzáállás tükrözi a szerelmi életedet is. Tehát, ha a partnered fájdalmat okoz vagy megbánt, búcsú nélkül távozol.
Tele vagy bölcsességgel, és növeled ezt a bölcsességet minden új felfedezéssel. Ezért tudod hogyan növekedj, és hogyan alakítsd át magad. Ez a hozzáállás nagy vezérré alakít téged. És bátorságos van ahhoz, hogy legyen belőled valaki. Kiváló taktikai gondolkodással rendelkezel. Mindig megnyered a vitáidat. Te vagy a csendes és nyugodt vezető, és a legjobb tanító. Ezért a karaktered könnyen szerethetővé tesz téged.
ESTÁS LEYENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!