Hasdiel Őrangyal

57 0 0
                                    

Hasdiel őrangyal - más néven a jóindulat angyala. Ő a Vénusz bolygó kormányzója. Hasdiel őrangyal nem az egyetlen jóindulat angyala, mert Zadkiel a jóindulat másik angyala. 

Hasdiel őrangyal a szent szövegekben - Raziel angyal könyve Hasdielt a jóindulat angyalaként írja le. A könyv azt is megemlíti, hogy Hasdiel megosztja kötelességét Zadkiel angyallal. 

Hasdiel megjelenik a Zoharban is. Leírja, hogy Hasdiel és Shamshiel azok a fő angyalok, akik Uriel arkangyalt palackban kísérik. 

Ennek a varázslatos angyalnak a neve Mezuzot hátán is megjelenik. A Mezuzot néhány bibliai szentírás az ajtóoszlopokhoz csatolva. Zsidó amulettként használták őket, amik védték a házakat és a családokat a démonoktól. Ezért a középkorban az emberek úgy vették figyelembe Hasdielt, mint egy védő angyalt a gonosz erők ellen. 

Hasdiel nagyon gyakran jelenik meg a segítséghívó amuletteken. Az egyik ilyen hívó ima, ami így kezdődik - „Hasdiel a jobb oldalamon, Haniel a bal oldalamon, Rahmiel a fejemben, angyalok, hadd találjak szívességet és kegyelmet..."

Hasdiel őrangyal a jóindulat isteni angyala. Részvéttel és nagylelkűséggel tölt be téged. Arra ösztönöz, hogy kedves és jó szándékú légy. Hasdiel jósággal és szeretettel tölti be szíved Isten minden teremtménye iránt. Arra ösztönöz téged, hogy tisztelj és szeress mindenkit aki körülötted van. Segít megbocsátani másoknak, és segít megérteni őket. 

Hasdiel útmutatásával barátságosabbá és szeretőbbé válsz mások iránt. Ösztönöz, hogy segíts másoknak a közösségedből. Ezért nagylelkűbb és segítőkészebb leszel, mint korábban. Hagyd, hogy ez a hatalmas angyal átalakítsa az életed. Eltávolítja a kegyetlenséget és a gyűlöletet. Meggyógyítja a rossz szokásokat is, mint például a kapzsiság és az önzőség. Eltávolítja a szívből a durvaságot és az értelmetlenséget, és kedvességé és szereteté alakítja át. Hasdiel őrangyal együttérzéssel és harmóniával teli életet hoz neked. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora