Satanel - más néven Sátán vagy Lucifer. A Satanel névnek sok jelentése van. Héberül azt jelenti „ellenfél" vagy „ellenség". De arabul ez azt jelenti, hogy „eltévelyedik", sőt „ördög" is. De nevének legnépszerűbb jelentése "A Fény Hozó" vagy "A Reggeli Csillag".
Satanel - Ki ő?
A kereszténységben - Satanel az első arkangyal. Ő volt Isten legkedveltebb angyala. Ő volt Isten legerősebb arkangyala. Ő volt a fő segítője a mindenség megteremtésében. Ez az angyal Isten mellett állt a teremtés minden napján, egészen addig, amíg meg nem teremtette Ádámot. Amikor Isten felkérte az angyalokat, hogy szolgálják Ádámot, Satanel volt az első angyal, aki lázadt Isten akarata ellen (Azael/Azazel és sok más angyal mellett). És ebben a pillanatban kezdődött meg az örök háború a mennyek angyalai és a pokol gonosz erői között. Bosszúként Lucifer, a bukott angyal készítette a legnépszerűbb cselekedetet a keresztények számára. Ő csábította Évát, majd Ádámot arra, hogy egyenek a Jó és a Gonosz Tudásának a Fájáról.
Ebben a pillanatban Lucifer lett az Ördög. A Világ Hercegének is hívják. Ezt a nevet kapta, amikor megpróbálta Jézus Krisztust kísérteni. De vannak más nevei is, mint "A Démonok Uralkodója", "A Világ Uralkodója" vagy a "E Világ Istene". De leginkább úgy ismert, mint a "Bűnösök Büntetője".
Az iszlámban - Shaitan a neve. A Korán Satanel-t az egyik Jinnként ábrázolja. És Isten teremtette őt füstmentes tűzből. Lázadóként ábrázolják őt, aki nem akarta szolgálni Ádámot. De az iszlámban nem olyan hatalmas. Az egyetlen hatalma az, hogy felébressze a gonosz gondolatokat az emberekben. Az iszlámban vadul vitatják, hogy Shaitan fel volt-e emelve Jinnről egy Szeráfra Isten által, vagy csak Arkangyal volt. De az első bukott angyallá válásának útja sokkal más, mint a kereszténységben. Az iszlámban a Jinnek korrupciót terjesztettek a Földön. Tehát Isten elküldte Satanel-t és angyal seregét, hogy harcoljanak a Jinnek ellen. A győzelem eredményeként Shaitan egója lázadni kezdett. Jobbnak érezte magát a többieknél. Ezért büszkesége okozta bukását.
A judaizmusban - a Sátán az ő zsidó neve. Jelentése "Ellenzem". 13 alkalommal fordul elő a héber Bibliában. A judaizmusban a Sátán Isten ellentéte. Ő a démonok, minden gonosz uralkodója. A Holt-tengeri tekercsekben Satanael a bukott, és az angyal. Isten kiűzi őt az Mennyből. A judaizmusban azonban a „Sátán" kifejezést főként titulusként, nem pedig névként használják.
Összefoglalva: A Bukott Angyalnak sok neve van, de sok vallásban megtalálható. Isten akarata ellen lázad. És ennek eredményeként száműzve lett a Mennyből. Ezért ennek az anyagi világnak az Istenévé fog válni. Ahol megpróbál csábítani, kísérteni minket. Gonosz gondolatokat ültet a fejünkbe. De Isten hatalmasabb, mint ő. És Isten védelmével harcolhatunk a gonosz erőkkel.
ESTÁS LEYENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!