Caliel Isten 18. neve. A Bibliai szentírások a Caliel névről: „Bírálj engem, Uram, Istenem, igazságod szerint; és hagyd, hogy ne örüljenek nekem ." Neve jelentése "A Megsemmisíthető Isten" (latinul Deus Invocandus). Ezenkívül ő a Trónok egyike is.
Caliel angyal az abszolút igazság angyala és védelmezője. Eltávolít minden kétséget és bebizonyítja az ártatlanságot. Megvan neki az isteni igazságosság és a karmikus látomás. Caliel felismeri, mi a helyes. Meg tudja adni nekünk a jó és a rossz közötti kölcsönhatás megértését. Caliel tiszteletben tartja, és arra késztet minket is, hogy tiszteletben tartsuk az isteni törvényeket. Ő átalakíthat téged tökéletes és becsületes bíróvá. Ő feltölthet téged integritással és az igazságosság iránti szeretettel. Imádkozz hozzá, és ő megengedi, hogy felfedezd az igazságot fentről, és újra felfedezd a magasság forrását. Caliel odaadhatja neked a hatalmas képességet, hogy átláthasd más szándékait.
Caliel segíthet neked, amikor kárhoztatással szembesül. Kérd segítségét, ha te vagy valaki anyagi haszon érdekében használja az igazságosságot. Meg tudja gyógyítani azokat, akik kétségbeesetten akarnak nyerni, és másokkal versenyezni. Kérd útmutatását hamis tanúkkal, hamis bizonyítékokkal és hízelgőkkel szemben. Caliel segíthet a tisztességtelen bíróságok, botrányok, korrupciók, becstelenségek és hamisságok megoldásában is. Imádkozz az ő útmutatásáért, ha összezavarodott helyzetekben vagy.
Caliel Angyal és befolyása rád - A június 16 és június 21 közötti napok Caliel angyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha azokban a napokban születtél, akkor az igazság angyala befolyásol. Tehát az intelligenciád és karizmád sok embert vonz. De az intelligenciád és az intuíciód szintén segít a mások jó vagy rossz szándékainak átlátásában is. Imádsz minden egyszerű dolgot. Ezért mindent amit csinálsz leegyszerűsítesz. Az életedben való jelenléte miatt mindenben kitartasz majd. Szereted elemezni a különböző helyzetek minden részletét. Minden problémát nyugodtan oldsz meg. Igazán szereted az igazságosságot. Soha nem leszel korrupt vagy törvényszegő. Tehát igazságos ember vagy, aki tele van integritással.
Csodákat csinálhatsz. Ennek oka az a tény, hogy ha hiszel valamiben, akkor megállíthatatlanná válsz. Őrangyalod útmutatásával és a türelem és hit irányításával könnyű munkássá válsz, aki Istent szolgálja, és aki helyreállítja az igazságot és az igazságosságot a világon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!