Orifiel Arkangyal

323 11 0
                                    

Orifiel arkangyal - más néven Oriphiel, Orifel, Orphiel, Orfiel. Neve jelentése "Isteni Megszűnés". Orifiel egy arkangyal. De a Trónok rendjének uralkodója is a harmadik szférában. Orifiel arkangyal a Szaturnusz bolygó uralkodója. 

Orifiel Arkangyal szent szövegekben - Gregory pápa listáján Orifiel a hét arkangyal egyike. Másrészt Cornelius Agrippa a Trónok rendjének hercegének tekinti. 

A héber Kabbala Orifielt a vadon angyalának tekinti. A Lemegeton emellett Orifiel arkangyalt a világ 7 kormányzójának egyikeként írja le. Ugyanaz a szöveg leírja az arkangyalt úgy, mint a nap második órájának angyalát, aki Anael angyal alatt szolgál. 

Orifiel a szent talizmánokon is megjelenik. Az arab talizmánokon fontos ereklyét képvisel. És ő képviseli Egyiptom egyik bolygónemzetét. És ő a szombat uralkodója. 

Orifiel arkangyal a vadon isteni angyala. Ő a természet, az erdők, és annak lakóinak angyala. Ő védi a vadont. És minden vadállatot, növényt. Ő ösztönzi az embert a természet védelmére és tiszteletére. Ő a környezetvédők és azok védelmezője, akik megpróbálják megőrizni a természetet. 

Ez a gyönyörű angyal megjelenik lakatlan régiókban is. Megtalálhatja őt az ember a rejtett erdőkben, ahol könnyebben kapcsolódhat a természet létfontosságú energiájához. Imádkozzon az útmutatásáért, ha kempingre vagy túrázásra megy az ember. Arra ösztönöz, hogy rezonáljon a természettel. És megvédi a vadon veszélyeitől.

Orifiel színe az indigó. Ezért használd ezt a színt a hívó rituálékban. Használj indigó színű gyertyákat. Képzeld el az indigó színű fényt magad körül a meditáció során. Használhatsz kristályokat is, mint például az indigó kék azurit, a lapis lazuli vagy az indigó sodalit. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora