Poyel, A Támogatás És Vagyon Angyala

102 1 0
                                    

Poyel Isten 56. neve. A Bibliai szentírás a Poyel névről: ,,Az Úr mindent, ami esik, feltámaszt, és felemel mindenkit, aki meg van hajolva." Poyel nevének jelentése "Mindent Fenntartó Isten" (latinul Deus Fulciens Omnia). Ezenkívül az Elohimok (zsidó tan), és a Fejedelemségek (kereszténység) egyike.

Poyel a szerencse és támogatás pártfogója. Ő hozhat az életedbe szerénységet, altruizmust és egyszerűséget. Poyel a pozitív gondolkodás, ötletek, légkör alkotója. Ő reményt, optimizmust és humort hozhat az életedbe. Poyel az az angyal, aki segít neked az egyszerű és tiszta kifejezésben, mikor úgy érzed, hogy félreértenek. Poyel akár jó egészséget is hozhat. 

Imádkozz Poyel segítségéért, ha pénzügyi problémákkal, bőséges problémákkal vagy erőforrások hiányával szembesülsz. Poyel, A Támogatás Angyala nem csak a bőséggel segít, hanem a büszkeséggel, és az ambícióval is. Megtudja gyógyítani azokat, akik szerénység és altruizmus hiányában szenvednek. Poyel az egyetlen, akire szükséged van, ha túlságosság, túlzás és világi örömök vezetnek téged. Megváltoztathatja materialista életmódunkat, és szellemiséget hozhat bele. Poyel segít a kritika, viták, gátlások és középszerűség kezelésében. Imádkozz az ő útmutatásáért, amikor az életedben nagy hiány van a boldogságból. Akkor, ha egészségügyi problémákkal és betegségekkel kell szembenézned. Poyel orvosolhatja a hamis örömet, a hamis mosolyokat vagy a nevetést. 

Poyel Angyal és befolyása rád - A december 27 és december 31 közötti napok Poyel őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor az isteni védelmeződ a támogatás angyala. Tehát mindig tele vagy optimizmussal és jó hangulattal. Végtelen optimizmusod miatt mások szeretni és tisztelni fognak téged. Nagyon szerény is vagy. Álmaid valóra válnak. Ezért mindent megkaphatsz, amire vágysz. Mert az életednek nincs korlátja. Mindent meg akarsz tudni az anyagi és szellemi világról. Tehát egész életedben tanulmányozni, olvasni és tanulni fogsz. 

Világszerte híres leszel. Ez a népszerűség tudásod és bölcsességed eredménye. És az életerő, valamint a végtelen optimizmus eredménye. Imádsz másoknak segíteni. Mennyei őreid mindig vezetnek téged. És mélyen tiszteletben tartod a törvényeket. Ezenkívül isteni célod van ebben az életben. Az örömöt és az optimizmust mindenhol el kell terjesztened. Így reménnyel világítasz meg másokat. És azt az érzetet adod nekik, hogy igazán különlegesek és szeretettek legyenek. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant