Barachiel Őrangyal

263 2 0
                                    

Barachiel őrangyal - más néven Baraquiel vagy Barakiel. Neve jelentése „Isten Áldása". Ezért Barachiel az áldások angyala. Ő továbbítja az imákat Istennek, és Isten áldását kéri. Ezenkívül a Hónapok Angyalainak egyike. Pontosabban, ő a február angyala. 

Barachiel őrangyal az áldások isteni angyala. Isten áldásait hozza az ember életébe. Áldást és sikert hoz a párkapcsolatokba, a vállalkozásokba és a munkába. Barachiel a mennydörgés angyala is. Ezért megvédi az embert a zivatar okozta balesetektől. Ezenkívül kapcsolatban van a villamossággal. Tehát Barachiel akkor is hasznos, ha az embernek megakarja oldani az árammal kapcsolatos problémáit. 

Barachielt gyakran olyan angyalnak ábrázolják, aki rózsaszirmot szór szét. Ezek a rózsaszirmok Isten áldását képviselik, vagy egy fehér rózsát tart a mellkasához. De egy mennydörgéssel és ábrázolni szokták, ami a kezében, vagy mellette van. 

Ennek a gyönyörű angyalnak a színei a zöld és a piros. 

Barachiel őrangyal az ősi szövegekben - Enoch Könyve Barachielt 496000 mennyei lény uralkodójaként írja le. Ezenkívül Barachiel egy szeráf, és ő őrzi Isten mennyei trónját. De ő minden olyan őrangyal uralkodója is, akik kapcsolatban vannak az emberi lényekkel. A római katolikus és a keleti ortodox egyházak szentként tisztelik Barachielt. A katolikusok ezt a gyönyörű angyalt a család és a házasság védőszentjének tartják. De az asztrológiában is megjelenik. Ezért ő a Jupiter bolygó uralkodója. És ő a védőszentje azoknak, akik a Halak és a Skorpió állatöv jelek alatt születtek. 

Jelenlétét sokféleképpen lehet érezni. De jelenlétének fő jele a rózsaszirmok. Ha az utcán találsz rózsaszirmokat, akkor annak jeleznie kell, hogy áldás érkezik az utadra. Egy másik jele lehet a nevetés. Mivel Barachiel őrangyal áldásai örömmel (akárcsak Haniel arkangyal és Ramiel angyal) és nevetéssel töltenek el. A legkönnyebb út hogy felkészítsd lelked a jelenlétére a pozitivitás megtartása. Töltsd fel lelked reménnyel, és a bőség megtalál.

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora