Iofiel Arkangyal

374 16 0
                                    

Iofiel arkangyal - a törvény és az igazságosság isteni angyalaként is ismert. Neve jelentése "Isten Szépsége". Más nevei Iophiel, Zophiel, Jophiel vagy Jofiel. A Szaturnusz kormányzója. Iofiel arkangyal szintén egyike a hét arkangyalnak.

Iofiel arkangyal a törvény és az igazságosság isteni angyala. Gondoskodik az isteni törvények tiszteletben tartásáról. Igazságosságot hoz az életedben. Iofiel a szépség angyala is. Ezért feltárja nekünk Isten minden teremtményének valódi szépségét, mert mindennek ami körülöttünk van megvan a saját szépsége. És mindennek van egy kis isteni képessége. Csak ki kell nyitnunk a szemünket hogy lássuk. Iofiel Arkangyal lehetővé teszi a belső szépség felfedezését is, ami az igazi szellemed. Az ő segítségével hagyni fogja, hogy az isteni fényben ragyogj. Iofiel azt tanítja, hogy lásd meg azt hogy gyönyörű és gyengéd vagy. Isten teremtménye vagy. 

Iofielt nagyon gyakran tévesztik össze Jophiel arkangyallal. 

Iofiel arkangyal az ősi szövegekben - A zsidó tanban Iofiel arkangyalt a hét arkangyal egyikeként említik. De ő Metatron arkangyal társa is. A Tóra Iofielt említi a törvény hercegének. És egyenlővé teszi az arkangyalt Yefefiah-val, aki a Tóra angyala. A zsidó tanban Iofiel megtalálható még mint egy a tanító angyalok közül. Pontosabban, Shem, Noé fia tanítója. 

Yofielként, a judaizmusban Iofiel a Tóra hercege, és 53 angyali légió uralkodója. 

Cornelius Agrippa Iofielt a Szaturnusz kormányzójának írja le. De másfelől, Paracelsus szerint Iofiel a Jupiter isteni intelligenciája. 

A „Hogyan különböztessük meg a szenteket a művészetben" című könyv szintén megemlíti az arkangyalt. E könyv szerint Iofiel kiűzte Ádámot és Évát az Édenből (Shamsiel őrangyala volt). 

Egy másik, az „Angyalok keresztény szertartása" című könyv megemlíti Iofielt Noé fiainak tanítójaként. Ezért Shem, Ham és Japhet mennyei tanítója volt.

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora