Pahaliah Isten 20. neve. A Bibliai szentírás a Pahaliah névről: „Aztán felhívtam az Úr nevét; Uram, könyörgöm néked, szabadítsd meg a lelkem." Neve jelentése "A Megváltó Isten" (latinul Deus Redemptor). Ezenkívül ő is a Trónok egyike.
Pahaliah angyal a megszabadulás, a menekülés és a megváltás angyala. Ezért segít megszabadulni a rossz szokásoktól és magatartástól. De erős kapcsolata van a szexualitással és a kapcsolatokkal is. Azt is megmutatja neked, hogy miként javíthatsz házasságodon. És azt is, hogy hogyan állítsd rendbe a harmóniát a kapcsolataidban. De hűséget is hoz. A hűség, az igazságosság és a bizalom fontosságára tanít. Pahaliah őrangyal a szellemiséget és az erkölcsöt hozza az életedbe. Megtanít arra, hogy lásd a különbséget a jó és a rossz között.
Ez a gyönyörű angyal egyensúlyt teremt szellemi munkádban. Megmutatja neked az igaz isteni természeted vagy a belső énedet. De bátorsággal, dinamizmussal és erkölccsel is kitölt. Szükséged van rá, hogy kijavítsd a múltbeli hibáid. Ebben a folyamatban segíthet Imamiah és Mitzrael Angyal is.
Pahaliah Angyal és befolyása rád - A június 27 és 01 július közötti napok Pahaliah őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor a megszabadulás angyala befolyásol téged. Tehát isteni harcos vagy. Mindig keresel valamit, amelyért harcolni tudsz. De a béke nagyon értékes neked. Optimizmusod könnyen vonzz másokat.
A legjobb dolog amire vágyhatsz az az, hogy boldog életet élj hűséges lelki társad mellett. Ezenkívül sikerül mindig gazdagnak és ápoltnak tűnnöd. Még akkor is, ha rossz pénzügyi helyzetben vagy. Ennek oka az a tény, hogy mindig gondoskodsz a megjelenésedről. De a bőség megfigyelhető a karakteredben is. És te is sokkal fiatalabbnak látszol. Őrangyalod mindig dinamizmust hoz az életedbe. Még a lusta napokban is. Elbűvöl a mennyei világ. Ezért gyakran kapcsolatba lépsz az angyalokkal, és kérsz útmutatást vagy segítséget. Ezek az angyalok felfedik magukat a szellemi világban és a magasabb önmagadnak.
STAI LEGGENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormaleEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!