Fény Lények

106 1 0
                                    

Fény Lények - amikor az emberek hallanak a fény lényekről, szinte azonnal valami angyali lényt képzelnek el. Egy fényből álló, gyönyörű és fényes szárnyakkal megáldott lény. De a fény lényeknek különböző kategóriái vannak, az angyalok pedig csak az egyik kategória. 


Az Angyalok - az angyalok a Mennyek Királyságában élő fény lények. Néhányan a Földre utaznak, hogy vezessék az emberiséget. Mások egész életüket a Mennyben élik le Istent dícsérve. A leggyakoribb angyalok a Biblia Arkangyalai. Néhányan fenntartják, hogy csak 4 arkangyal van (Michael, Gabriel, Raphael és Uriel). De mások azt mondják, hogy 7, 12 és akár végtelen számú arkangyal van. Egy másik angyal fajta mely gyakori és kapcsolatba lép velünk az Őrangyal. Gyakran mutatják meg magukat akkor, amikor védik és őrzik az embereket. 

A Felemelkedett Mesterek (The Ascended Masters) - a fény lények másik kategóriájába azon emberek tartoznak, akik kiemelkedve szeretet és az együttérzés tanusítottak és felmentek a mennybe. Ott az emberiség őrzői lettek, segítenek és tudást küldenek nekünk. Ezek a felemelkedett mesterek, mint például a Buddha és Jézus továbbra is kinyilatkoztatásokat küldenek, hogy segítsenek az emberiségnek eljutni oda ahol vannak.

A Szellemi Lények - a lelki világból származó lények. Ezek általában a beteg emberek lelkei. Amikor eljutsz az utóélethez, miután kedvesen és Istent szeretve leélted az életed, akkor választhatod, hogy a még mindig Földön lévő szeretted vagy szeretteid őréve válj. Ennek eredményeképpen sok emberre az őrangyalaik mellett még nagynénjük/nagybátyjuk, szüleik vagy nagyszüleik figyelnek és védelmezik őket. 

Az Emberiség - igen, mindannyian fény lények vagyunk. És ez egy olyan filozófia, amiben sokan hisznek és van neki néhány bibliai háttere is. Mert minden egyes személy szíve sugározza Isten isteni fényét. Ezért mindannyian kis villogó, fényes fények vagyunk. Ez a fény a mi saját belső lényünk vagy lelkünk, mely a halálunk pillanatában felszabadul és elhagyja a fizikai testet, így élvezve a normális, eredeti állapotát. 


Összefoglalva, a fény lények nem csak angyalok vagy arkangyalok lehetnek. Sok más fény lény van, melyekkel életed során találkozhatsz. De hogy meg tudd különböztetni őket, hallgatnod kell az intuíciódra. Mert mindannyian tiszta fényből állnak, ennek ellenére viszont mind nagyon különbözőek.

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt