Samael angyal - más néven a méreg angyala. Hírneve a neve jelentésének az eredménye. Ezért neve neve „sam" - méreg és „el" - angyal. Samaelt a Halál Angyalaként vagy a démonok uralkodójaként is megemlítik.
Samael angyal a halál isteni angyala. Ő az ötödik menny uralkodója. Ezért ő egy Virtue, és a Virtuék vezetője. Samael a világ hét kormányzójának egyike. És több mint két millió angyal szolgálja őt. Az ókori szövegek Samaelt mint Esau (Talmudban) és Edom (Sotah) őrangyalának írják le. A Szent Kabbala Samaelt „Isten Szigorúságának" írja le. És ő a Briah világ ötödik arkangyala. Ahol a szefira Geburah felett uralkodik. Samaelt a Biblia is említi a halál angyalaként. Isten Mózes lelkéért küldi őt.
Angyal Samael, mint egy bukott angyal - Sok szöveg Samaelt bukott angyalnak írja le. Énok viszont a démonok hercegeként írja le. A próféta azt is megemlíti, hogy Samael kiváló mágus. A Jelenések könyvében Samael a 12 szárnyú kígyó. Mikor elbukik, magával rántja a naprendszert a pokolba. Ő csábította Dávidot arra, hogy számozza meg Izraelt. És sok szent szöveg említi őt a halál sötét angyalaként.
A Zohar Samaelt bukott angyalnak írja le, aki Jákobbal birkózik. Más angyalokat ugyanakkor Jákob birkózójának is azonosítottak. Mint például Uriel, Michael, Metatron és mások.
Isaiah leírja Samaelt Isaiah Felemelkedésében. Úgy említi őt, mind a démonok seregének uralkodója, és először az angyalt Samaelként, majd Sátánként említi.
Samael egy nagyon vitatott angyal. Ezért nem sokan hívják őt segítségül. Többször tűnik fel gonoszként, mint szentként. Én nem ajánlom Samaelt. Lehet, hogy veszélyt és gonoszt hoz az életedbe. Tehát próbáld elkerülni őt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!