Abdiel - Tényleg Egy Igazi Angyal?

69 0 0
                                    

Abdiel az egyik leghűségesebb angyal Isten szolgálatában. Leginkább azért ismert, mert a Mennyországban folytatott csata első napjaiban egyedül szállt szembe Luciferrel. 

Valódi angyal Abdiel? - Van egy elmélet, amely szerint Abdielt Milton, az Elveszett Paradicsom szerzője találta ki. De ez nem igaz, mivel az angyal neve megtalálható a sokkal korábbi írásokban is, mint például a Raziel Angyal Könyve, ami egy kabalisztikus szöveg, mely visszavezet a középkorba.

Ki Abdiel Angyal? - Ő Isten szent angyala. A Szeráfok vagy a Seraphim néven ismert angyalkórusba tartozik. És ő Isten egyik legodaadóbb és leghűségesebb szent angyala. Nevének jelentése "Isten Szolgája".

Abdiel és az angyalok lázadása a Mennyben - Tudtad, hogy kulcsszerepet játszott a lázadó angyalok és a szent angyalok közötti csatában? Egyedül kényszerítette a lázadó angyalokat arra, hogy hagyják el a Mennyet, és még meg is támadta Sátánt (Satanelt) a hatalmas kardjával. 

Abdiel a Bibliában - A neve nem csak Raziel Angyal Könyvében szerepel, hanem sokkal korábbi munkákban is, mint például a Biblia. DE...és ez egy fontos DE. A Bibliában ez nem egy angyal neve. Ott ő egy halandó, egy Giledai lakos. Sokan azt gondolják, hogy ez volt a név forrása Raziel Angyal Könyvének. 

Abdiel egy angyal? Egy Szent? A források korlátozottak erről az angyalról. A kitalált részben Abdiel nagyon népszerű angyallá lett, különféle könyvekben, filmekben és show műsorokban jelenik meg. De mint Isten valódi angyala, nincs róla forrás. 


Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora