Oriel Őrangyal

70 0 0
                                    

Oriel őrangyal - más néven a sors angyala. Ő a nap tizedik órájának isteni angyala. Aurielként is megismerkedhetsz vele. Neve jelentése "Isten Fénye". A judaizmusban Oriel őrangyal egy Malachim. Ezért felettese Michael arkangyal. De a kereszténységben ő az egyik hatalom. Tehát felettese Raphael arkangyal. Oriel a Skorpió állatövjel kormányzója.

Oriel őrangyal a sors és a remény isteni angyala. Ezért végigvezet életed nehéz időszakaiban. Ismeri minden ember sorsát. Tehát könnyen megmutathatja neked isteni sorsod. Oriel ismeri a karmád, és azt is, hogy hogyan lehet megszabadulni tőle. Ez a gyönyörű angyal nagyon hasznos. Nem csak nehéz helyzetekben. De olyankor is, amikor elveszettnek és céltalannak érzed magad. Reménnyel tölt be, és feltárja életed valódi célját. Az ő vezetésével rájössz, hogy minden tapasztalat, akár jó, akár rossz, javítja a szellemed és erősíti azt. 

Oriel őrangyala az ősi szövegekben - Raziel Angyal könyve  Orielt a sors angyalaként írja le. Isteni tudással rendelkezik Isten minden teremtményének sorsáról és karmájáról. 

A Lemegetonban Oriel őrangyal a nap tizedik órájának uralkodója. Lamarhonnak is hívják. Oriel több mint 5600 herceg felett uralkodik, amelyeket tíz különálló rendre osztanak.

Oriel amulettként is jelen van. Az amulett és a talizmán az angyalt a 70 gyermekágy-amulett egyikeként írják le. Ezért Oriel a gyermekek és újszülöttek 70 védelmező angyalának egyike. 

A Merkabah tan és a The Sefer Raziel Orielt a 70 szülési angyal egyikének írják le. Ezek az angyalok megóvják az anyát és a születendő gyermeket, amíg terhes. Segítik a szülés megkönnyítését és az újszülött védelmét is. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora