Szokták még Matarel néven is hívni. Ő a világ 18 hercegének egyike, és ő az eső angyala. Neve jelentése "A csapadékot adó Isten".
Matariel őrangyal a szent szövegekben - Enoch próféta leírja Matarielt, mint az egyik herceget, aki irányítja a világot. Ő szabályozza az esőt, és Salgiel, a hó angyala alatt van, de Simsiel, a nap angyala felett áll. Matariel a 12. herceg, aki uralja a világot.
A rabinikus kultúrákban Matariel szabályozza a csapadékot, további három angyallal - Ridya, Zalbesael, Batarrel.
Matariel őrangyal az eső és a csapadék isteni angyala, ezért tápláló vizet hoz a világ minden élő lényéhez. Ő birtokolja Isten létfontosságú energiáját. Ő irányítja és szabályozza a csapadékot az egész világon. Tehát az ember imádkozhat hozzá ha esőt szeretne, de megállítja azt, ha elárasztások vannak.
Matariel megtisztítja az ember testét. Energiát, vitalitást és frissességet hoz. Az ő által kezelt gyönyörű esőrészecskék áthatolnak a természet minden sejtjébe. Táplálja a növényeket, és lehűti a száraz területeket. A kristálytiszta esőcseppek hidratálják és áthatolnak a bőrön. Isten létfontosságú energiáját hozza el. Védi az embert és otthonát, ingatlanát az esőtől és a behatolástól. Nagyon hasznos a mezőgazdasági termelők számára, mert tápláló esőt küld a jó termésért. És védi a mezőgazdaságot a túl sok esőtől.
Az eső angyala színe a víz kék. Használd ezt a színt az oltáron. Használj víz kék gyertyákat. A meghívó meditáció közben képzeld magad egy világoskék vizű fürdőbe. Annak érdekében, hogy megkönnyítsd Matariel őrangyal manifesztációját, használj vele rezonáló kristályokat. Használj gyógyító köveket, mint például a kék apatit, a kék hemimorfit, a csipke achát vagy a kék aragonit.
ESTÁS LEYENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!