Mebahiah Isten 55. neve. A Bibliai szentírás a Mebahiah névről: "De te, Uram, örökké el kell tartanod, és emlékezned minden nemzedékre." Mebahiah nevének jelentése "Az Örökkévaló Isten" (latinul Deus Sempiternus). Ezenkívül az Elohimok (zsidó tan), és a Fejedelemségek (kereszténység) egyike is.
Mebahiah angyal a szellemi tisztaság isteni angyala (csakúgy, mint Cambiel angyal). Megértést hoz neked erről a világról az érzékeiden keresztül. Isteni tisztaságot hoz. Mebahiah jósággal és kedvességgel tölt be téged. Vigasztalást is hoz. Ez a mennyei vigasz nem csak az őrangyalodtól származik, de a szituáció megértéséből is. Mebahiah hozza meg a kötelesség és a felelősség isteni érzését.
Mebahiah egy hatalmas mennyei lény. Azt tanítja, hogyan sajátítsd el érzelmeid, és hogyan szabályozd vágyaid. Ezért egyensúlyt teremt viselkedésed és érzéseid között. Megtanítja neked az erkölcs fontosságát. Mebahiah vezet a szellemi tudás felfedezésén keresztül. Segít a tapasztalatok és a bölcsesség megtalálásában a szellemi bölcsesség révén.
Mebahiah Angyal és befolyása rád - A december 22 és december 26 közötti napok Mebahiah Őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor az isteni védelmeződ a szellemi tudatosság angyala. Nagyon szerető és kedves vagy. Az aurád sugározza a szeretetet. Szeretettel és tisztelettel rendelkezel Isten, és az isteni alkotásai iránt. Könnyen megérted, mi történik körülötted. Nagyon érdekel a lelkiség. Tehát annyi spirituális tudást gyűjtesz össze, amennyit csak tudsz, és szeretettel osztod meg ezt a tudást. Hatalmas kíváncsiságod van a lelki világ iránt. Ezért nagy esélyeid vannak arra, hogy felfedezd titkainak nagy részét. A szellemi világ sokkal fontosabb számodra, mint az anyagi.
Nagyon vallásos ember vagy, és életed minden napján az Isteni Törvényeknek megfelelően élsz. Szeretsz segíteni a rászorulóknak, mert szeretsz minden embert. A családod is nagyon szereted. A család reprezentálja az egyik legfontosabb dolgot az életedben. Partnered szintén szenvedélyes a lelkiség iránt. És gyermekeid folytatják a titkos szellemi tudás felfedezését. Tele vagy rejtéllyel. Ez az aurádban is látható. Időnként nehezen érted meg magad. De tudod a célod ebben az életben. A szellemiség megismerése és a szent tudás megosztása. És a szerelem fényének terjesztése mindenfelé.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!