Vasariah Isten 32. neve. A Bibliai szentírás a Vasariah névről: „Mert helyes az Úr szava; és minden munkája az igazsággal készült." Neve jelentése "Az Igazságos Isten" (latinul Deus Rectus). Ezenkívül ő az egyik Uralom.
Vasariah angyal a ragaszkodás védőszentje. Megengedi, hogy megbocsáss másoknak. És bölcsességet is hoz. Így könnyebben megoldásokat találsz a problémáidra. Vasariah a tervezők, filozófusok, stratégák védelmezője. Jóindulatot, kedvességet, jóságot és szerénységet hoz. Vasariah a bűnözők segítője. Ezért a bűnös megtanulja a megpróbáltatások fontosságát. Egyes kultúrák Vasariah-t a bírák, ügyvédek és még a nyilvános előadók védelmezőjének is tekintik. Vasariah hozza a jó és a rossz tudását. Hozzáférhetsz a Kozmikus Memóriához. Jelenléte az életedben nemességgel és igazságérzettel tölt fel.
Vasariah Angyal és befolyása rád - Az augusztus 29 és szeptember 2 közötti napok Vasariah angyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ezekben a napokban születtél, akkor az életed a ragaszkodás angyala befolyásolja. Tehát nagyon kedves, szellemi és szerény ember vagy. Nagyon könnyen tanulsz. És a nyelvek tanulása is könnyen megy. Elképesztő tanulási képességed a nagy memóriád eredménye. Őrangyalod ösztönöz folyamatosan az egyenlőség keresésére a világban. Ezért azt akarod, hogy egyenlőséget tudj teremteni a fajok, a hitvallás és a kultúrák között. Ez lesz az életed célja. Egy fényes nyilvános hangszóró vagy. Ezért könnyen megérted magad. Az emberek tisztelnek és szeretnek téged a nagy képességeidért. Az őszinteséged és szerénységed magával ragadja az emberek figyelmét. Tudod, hogy a problémák küldetések. És át kell múlnod őket. Csak akkor fejlődsz igazán.
ESTÁS LEYENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!