Samandriel Angyal leginkább a népszerű Supernatural (Odaát) TV-műsorból ismert. De nem sokan tudják, hogy ez a kitalált karakter egy valódi angyalon alapszik. Samandriel, más néven Samandiriel, Yushamin vagy Yusamin a termékenység angyala. De a képzelet angyala is.
Samandriel a Mandaean tanban jelenik meg, mint a termékenység angyala vagy szelleme. Fogadja az imákat és megtartja azokat. Amíg úgy nem gondolja, hogy eljött az ideje, hogy cselekedjen velük. Még a Mandaean kanonikus imakönyvében is megjelenik a 272. oldalon. Mint Yushamin, ugyanabban a tanban, a 3 Legfelsőbb Uthri (angyalok) közé tartozik. Nincs olyan sok forrás, mely megemlítené Samandriel angyal nevét. Azonban a médiumok, a pszichikumok és az olyan tehetséges szerzők, mint Richard Webber, a képzelet és a vizualizáció angyalának tekintik. Webber arra ösztönöz mindenkit, hogy akinek problémája van a meditációval, megjelenítéssel vagy kreativitással, hívja fel ezt az angyalt.
Ezért ez a szent angyal segít neked a vizualizációs készségek fejlesztésében a meditáció során. Továbbá, ha fantáziát igénylő kreatív munkát végzel, ő segíteni fog, ha kreatív akadályokkal szembesülsz.
Ez a hatalmas angyal az alkotókat, például művészeket, költőket, írókat és másokat figyeli. Ha egy csepp kreativitásra van szükséged egy új projekthez, hívd fel Samandrielt.
Webber ösztönzi arra azokat is, akik fogamzásgátló problémákkal szembesülnek, hogy hívják fel ezt a szent angyalt, és imádkozzanak a segítségéért. Figyelembe veszi a termékenységgel küzdő párokat. Gyógyulást vagy vigaszt hoz nekik. Samandriel feloldhatja az olyan érzelmi és szellemi akadályokat is, amelyek termékenységet okoznak.
Bár a legtöbb forrás Samandrielt szent angyalnak említi, személyesen nem tanácsolom, hogy közvetlenül hozzá imádkozzanak. Leginkább azért, mert napjainkban nem világos, hogy melyik angyal jó és melyik gonosz. Ha a termékenységgel küzdesz, felhívhatod a termékenység angyalát. És valószínűleg Samandriel érkezik segítségedre. Ugyanez igaz a képzelet vagy a kreativitás angyalára is.
YOU ARE READING
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!