Gadreel Angyal - gyakran tévesztik össze Gadreel-el, aki bukott angyal. Neve jelentése "Isten Fala". Ő az ötödik Menny fő uralkodó angyala. Gadriel angyal az ima isteni angyala. Mert az imákat az ötödik Mennyből a hatodik felé szállítja.
A Zohar, pontosabban az Exodus írja le Gadrielt annak az angyalnak, aki gondoskodik a Menny felé emelkedő imákról. Megkoronázza ezeket az imákat, majd kíséri őket a hatodik Mennybe. Mint például Sandalphon. Sandalphon azonban az emberek imáit Istenhez szállítja, nem pedig két Menny között.
Az Énok könyvében Gadriel (mint Gadreel) lezuhanó angyalként kerül leírásra. Az angyal, aki téves irányba vezeti Évát. Gadriel az az angyal is, aki az emberiséget fegyverek építésére tanítja, és háborúk indítására. Maga Gadriel a nemzetek közötti háború kezdete. A háború démonjává váli, valamint gonosz harcossá.
A Hermon-hegy szövetsége Gadrielt (mint Gadreelt) említi a harmadikként is az öt úgy nevezett "Sátánok" közül. Angyalok ellen volt, akik kapcsolatot létesítettek az emberekkel. Közülük az egyik Azael démon. És a gyermekeik ellen, a Nephilimek ellen is. Még néhány ilyen Nephilim csecsemőt is megölt. Tevékenységéért a többi bukott angyal kiűzte őt a Grigorisból.
Gadriel angyal a háború isteni védőszentje. És az ima angyala is. Az ő felelőssége az ártatlanok védelme, de a harcosok védelme is. Ő a fegyverek angyala. Ezért megtaníthatja, hogyan kell fegyvert használni védelem vagy önvédelem céljából.
Gadriel az ima isteni angyala. Ő felelős a Menny felé emelkedő imákért. Tehát védi és kíséri ezeket az imákat a magasabb (hatodik) mennybe. Gadriel szent tudással rendelkezik az ima és a szemléltetés fontosságáról. Megtanítja, hogyan kell imádkozni. Gadriel közelebb hozza imáid Istenhez.
STAI LEGGENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormaleEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!