Hofniel

40 1 0
                                    

Hofniel egy igazán rejtélyes angyal. Nem tudunk róla sok információt, ráadásul kevés forrás említi a nevét. Ha a nevét keresed, akkor három fontos információ található meg az interneten:

- Hofniel a Bene Elohim felett uralkodik

- A neve azt jelenti: „Isten Harcosa"

- Egy angyal a zsidó tanban

Hofniel neve megjelenik a Zoharban. Ott megemlítik, mint az egyik uralkodó angyalt vagy a Mennyek hercegét. Uralkodik a Bene Elohim rend felett. Vannak olyan források, amelyek úgy vélik, hogy Azazel ugyanazon rend főnöke. De a Zohar nem az egyetlen olyan zsidó forrás, amely megemlíti őt. Megjelent a The Massekhet Azilut című műben is, ami egy anonim kabalista mű. Ez a forrás is úgy említi az angyalt, mint a Bene Elohim uralkodója.

Szent vagy Gonosz? - A válasz a vallásodtól függ. Ha keresztény vagy, akkor nulla hiteles forrást találhatsz erről az angyali lényről. Az angyalról szóló egyetlen szent szöveg zsidó vagy kabalista. Ami ezt az angyalt vonzóvá teszi azok számára, akik okkult dolgokat gyakorolnak. Valamint sok kabalastikus angyal nem szent. 

Bár nem biztos az, hogy Hofniel szent-e vagy sem, az interneten számos pszichét, médiumot, angyali hírnököt találni, akik szentnek tartják, és ösztönöznek arra, hogy imádkozzanak hozzá. Ehhez az angyalhoz címzett imákat is lehet találni. Ezeknek az imáknak az a célja, hogy az angyal segítségét kérjék. Tehát harcol a nevedben, ha túl gyenge vagy. De ilyen helyzetben közvetlenül Micheal arkangyalt is felhívhatod. Ő sokkal erősebb. És sokkal biztosabb lehetsz abban, hogy egy Mennyei lényt hívtál fel.

Ne felejtsd el azt sem, hogy ezt az angyalt az okkult tan is szereti. Vannak jeleik, hívásaik és imáik hozzá. Ami ezt az angyalt még veszélyesebbé teszi.

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora