Gadreel az egyik bukott angyal. És nem szabad összetéveszteni Gadriel-el, az ötödik Menny uralkodójával. Gadreel nevének jelentése "Isten Az Én Segítőm". Ezért ő is egy szent angyal volt, mielőtt le nem esett a Mennyből Lucifer oldalán.
A különbség Gadreel és Gadriel között nagyon bonyolult, mivel sokan összekeverik kettőjüket. Egyesek úgy gondolják, hogy ők ketten egyek. Először is, Gadreel az egyik bukott angyal, aki lázadt Isten ellen. Ő az, aki félrevezette Évát. Ezt megismervén, Gadreel a beszélő kígyó, nem pedig maga a Sátán.
Valamint a háború démonává vált. Ezután ő maga indította el a nemzetek közötti háborút. Ekkor vált belőle egy gonosz harcos. Ezenkívül lejött a földre a bukott angyalok vagy a bukott figyelők mellett. Csakúgy, mint Azael, Gadreel megismertette az emberiséggel a fegyvereket és a háború fogalmát.
Gadreel az ősi szövegekben - A bukott angyalok megjelennek a híres Énok könyvében. A próféta úgy írja le őt, mint egy kígyót, mely félrevezeti Évát. Ez a történet megjelenik a Makkabeusok könyvében is.
De a legérdekesebb ősi szöveg, amely megemlíti a bukott angyalt, a Hermon-hegy szövetsége. Ezekben az ősi szövegekben meglehetősen izgalmas történet található Gadreelről. A szöveg megemlíti a bukott angyalt, mint a harmadik az öt tagos csoportból, akiket "Sátánoknak" neveznek. Bár csak egyszer lázadt Isten ellen. Ezután úgy döntött, hogy lázad a bukott testvérei ellen is, akik kapcsolatba léptek az emberi nőkkel. A Nephilimek megjelenése ellen is volt. Olyan messze elment, hogy megölt párat ezekből a Nephilimekből.
Bukott testvérei feldühödtek, amikor látták, hogy megölte gyermekeiket, és elűzték Gadreelt a Grigoriból (vagy a Figyelőkből). Ami azt jelenti, hogy ő volt az egyik figyelő. Még a Grigori figyelőinek egyik vezetője is volt (az 5 vezető közül a harmadik).
Összefoglalva: Gadreel nem „angyal", akihez imádkozni kell. Ő a háború démona, könyörtelen és kegyetlen.
ESTÁS LEYENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!