Cambiel őrangyal - a mágia angyalaként is ismert. Ő a Vízöntő állatöv jel uralkodója. Gyakran összetévesztik Gabriel Arkangyallal, mint a januári hónap uralkodójával. Cambiel őrangyal a nap 9. órájának angyala.
Cambiel őrangyal a mágia angyala. Ő az átalakulás és a metamorfózis angyala. Megvan a képessége hogy kőből gyémántot csináljon. A nehéz dolgokat könnyűvé is alakíthatja, vagy éppen fordítva. Ez a gyönyörű angyal varázslatot hoz az ember életébe. A lehetetlent lehetővé teszi. Megjegyzi az ember vágyait. Az ő vezetésével az álmok valóra válhatnak. Cambiel a mágia és a varázslók védőszentje. Vezeti azokat, akik egy kis varázslatot hoznak ebbe a világba.
Cambiel erős védő. De nem csak azokat védi akik januárban születtek, vagy akik Vízöntők. Bárkit megvéd, akinek védelemre van szüksége. Ez a hatalmas angyal áldásokat is hoz. Isten áldásaival és ajándékaival tölti meg az ember életét.
Cambiel őrangyal növeli az ember szellemi képességét. Csakúgy mint Verchiel és Ambriel angyal. Ezért nagyon hasznos a hallgatók és a tanulók számára. Cambiel arra ösztönzi az embert, hogy szokatlanul vagy más módon gondolkodjon. Új perspektívát hoz az életébe. Szokatlan megoldásokat hoz nehéz helyzetekben.
Cambiel őrangyal a Tarotban - Cambiel megjelenik a hagyományos Tarot kártyákban. Ő a tizenhetedik Tarot kártya arkangyala. A csillag néven is ismert. A kártya angyala mellett jelenik meg, akit Tzakmaqiel néven ismernek.
Ennek az angyalnak a színe a levendulakék. Használj levendulakék gyertyákat az oltáron, amit ennek a gyönyörű angyalnak szánsz. De használhatsz kristályokat és füstölőket is. Ezért használj levendulaolajat vagy füstölőt, és olyan kristályokat mint a levendula jáde, az andara, és az alexandrit.
STAI LEGGENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormaleEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!