Sidriel arkangyal - a Mennyek egyik hercegeként is ismert. Gyakran összekeverik Pazriel-lel és Sabrael-lel. Sidriel arkangyal az az isteni angyal, aki az első Mennyet irányítja. De nem ő az egyetlen uralkodó. Az első menny többi kormányzója Gabriel arkangyal, Sabrael és Asrulyu. Sidriel szintén Isten 7 fő arkangyalának egyike. Az egyik legerősebb angyal, akit valaha teremtett.
Sidriel arkangyal a Virtues-ok isteni uralkodója a kereszténységben. A judaizmusban pedig a Tarshishim rend uralkodója. Egyike a magas rangú angyaloknak. A Virtues-ok irányítójaként 496 000 szolgáló angyal követi.
Sidriel egy nagyon erős arkangyal. Azt a Mennyet irányítja, amely legközelebb áll Istenhez. Ezért rendben tartja ezt a Mennyet. És felügyeli az Virtues-ok kötelességeit és felelősségeit. Ez az angyali kórus a csodák készítőiből áll. A Virtues-ok a leghatalmasabb angyalok. Képesek a semmiből valamit létrehozni. Ez az isteni erő teszi őket a csodák angyalaivá.
Sidriel arkangyal maga a csodák alkotója. A Virtues-ok kormányzójaként még hatalmasabb, mint az őt követő angyalok. Tehát imádkozhatsz az ő útmutatásáért, amikor csodára van szükséged. Minden nehéz helyzethez kínál egy megoldást. Még a legreménytelenebb helyzeteket is megoldja. Sidriel hozza neked a megfelelő megoldást.
Sidriel Arkangyal az ősi szövegekben - III. Enoch Sidriel-t egy magas rangú angyalként említi. Felvette az angyalt az arkangyalok listájára. Ezért a listája a hét legfontosabb arkangyalról ezekből az arkangyalokból áll: Michael, Gabriel, Shatqiel, Shachaqiel, Sidriel and Baraqiel.
A próféta az arkangyalt említi az első Menny isteni kormányzójaként is. Ezért minden angyal fölött él, aki az első Mennyben lakik.
ESTÁS LEYENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!