Achaiah a türelem angyala, Isten hetedik neve. A Bibliai szentírás az Achaiah névről: „Az Úr irgalmas és kegyelmes, lassan haragszik meg, és bőséges a kegyelemben." Neve jelentése "A Tűrő Isten" vagy "A Türelmes Isten" (Deus Longanimis, latinul). Ezenkívül ő egy a Szeráfok közül.
Achaiah felfedezi a türelem szerepét az univerzum létrehozásában. Imádja az igazság feltárását és felfedezését. Achaiah, a türelem angyala a legjobb útmutató azokban az időszakokban, amik türelmet és várakozást igényelnek. Türelmet és pontosságot ad neked a nehéz munkák végrehajtásához. Képes megmutatni neked hogy mi okkult, és útmutatást nyújt neked a felfedezéséhez. Achaiah a fény, a tudás, a betekintés terjesztője, és szeret rejtett aspektusokat felfedezni. Elősegíti a média megjelenését televízión, rádión, sajtón, interneten stb. keresztül. Achaiah segít a vizsgákon való átjutásban, és a nehéz problémák megoldásában. Türelmet ad nekünk, amelyet meg kell tanulnunk. Vezetésével felfedezhetjük a rejtett titkokat és eredeti megoldásokat találhatunk problémáinkra. Ez az angyal jótékony hatással van a programozás és a számítógépek használatára.
A Türelem Angyala türelmetlen, lázadó, lusta, gondatlan, fejetlen és tudatlan embereknek segít. Imádkozhatsz hozzá mikor nincs tanulási vágyad vagy nem tudsz tanulni. Imádkozhatsz az ő erőteljes jelenléte és útmutatása iránt akkor is, ha sikertelen volt a vizsgád, ki lettél zárva a tekintélyből, vagy ha nem tudod betartani az ígéreted. Befolyásolja a média manipulációját és az embereket is, akik személyes dicsőséget keresnek.
Achaiah Angyal és befolyása rád - Az április 21-től április 25-ig tartó időszak Achaiah angyal befolyásos időszaka. Ha azokban a napokban születtél, akkor Achaiah befolyásolja az életed és személyiséged. Tehát szorosan kapcsolódsz a szellemiséghez. De ez nem jelenti azt, hogy nem jársz két lábbal a földön. Összegzésül: te az a fajta ember vagy, aki a földön sétál, miközben az elméje a csillagok között jár. A tudás elengedhetetlen számodra. Még ha nem is kapsz megfelelő oktatást, megtalálod a módját, hogy oktasd magad. Ezért mindig tisztelni fognak a felhalmozott tudás miatt.
Az intuíció az első számú páncélod. Véd a gonosz erőktől és a különböző helyzetekben. Az intuícióba vetett bizalmad miatt soha nem fogsz félni kockáztatni. Őrangyalod türelemmel tölt be téged. Ennek eredményeként más szemszögekből látod a problémákat, mint mások. Az őrangyalod önzetlenséggel és kedvességgel tölt be téged. Türelemmel és tudásszomjjal. Ezenkívül Isten alkotásai iránti mély tisztelettel tölt be téged. Beleértve a növényeket, az állatokat és a természetet.
Achaia őrangyal türelmet hoz az életedbe. Imádkozz égi útmutatásáért bármikor, amikor szorongással vagy stresszel küzdesz. Azt tanítja, hogyan kell türelmesen várni Isten segítségére.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!