Purah angyal - más néven a feledékenység és a feledés angyala. Más nevei Puta és Poteh. Először is, héberül a Purah név jelentése „Gedeon szolgája". Purah-t gyakran szent angyalnak és démoni entitásnak is tekintik egyaránt.
Purah Szent Angyalként - Purah angyal a feledés isteni angyala. Ezért segít felejteni. Néha a békés élet kapuja távolinak tűnik, mert képtelen vagy a feledésre. Tehát a felejtés minőség. Feledékenységre van szükséged, hogy később meg tudj bocsájtani. Pura angyal felejtést hoz, valamint békés életet, rossz emlékek nélkül. De Purah az alvás angyala is. Meg tudja gyógyítani az alvással kapcsolatos problémáid, például az álmatlanságot. Jó alvást hoz neked és megvéd téged alvás közben.
Purah Démoni Lényként - Purah a feledékenység és a feledés hercege. A zsidó tan szerint bukott angyal is. Ezt a démoni angyalt gyakran idézik meg nekromantikus rituálék során. Ezért a Sabbath közeledtekor a holt szellemek ünnepélyes felszólítási rituáléiban idézik meg. Purah angyalt gyakran hívják azért is, hogy reménytelenséget hozzon az emberek számára. Félelemmel és a reménytelenség érzésével tölthet meg téged minden helyzetben. Ezáltal elveszi tőled azt az érzést, hogy Isten gondoskodik rólad. Azt érezteti veled, hogy elveszett és magányos vagy. Tehát nagyon veszélyes démon.
Purah-nak saját szolgái vannak a Pokolban. Ezeket a szolgákat "Lilimek"-nek hívják. Érzik az emberek bánatát. Amikor összetalálkoznak egy elveszett személlyel, egy szívesség érdekében szándékukban áll, hogy enyhítsék bánatukat és segítsenek feledni. És ez a szívesség lehet kicsi vagy nagy. A Lilim dönti el, mi legyen a szívesség.
Purah démoni részéről szóló hatalmas mennyiségű információ miatt nem tanácsos, hogy az ő útmutatását kérd. Ő egy gonosz démon és tanácsos elkerülni őt.
BẠN ĐANG ĐỌC
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
Siêu nhiênEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!