Simiel Arkangyal

271 2 0
                                    

Más néven a szerelem angyala. A neve jelentése "Kivé tesz Isten". Ő a hét arkangyal egyike, ahogy első Szent Gergely pápa felsorolja őket. A másik hat arkangyal: Gabriel, Michael, Raphael, Uriel, Simiel, Oriphiel és Raguel. Simiel színe a vörös.

Simiel arkangyal a szeretet isteni angyala. Szeretettel tölti be az ember szívét, és hozza Isten feltétel nélküli szeretetét az ember lelkébe. Simiel az az angyal, akihez akkor imádkozik az ember, mikor szeretetlenül érzi magát. Ez a gyönyörű angyal együttérzéssel és kedvességgel tölti be az embert Isten minden teremtése előtt. Simiel segít megjavítani a kapcsolatokat, és segít megtalálni a lelkitársat. Simiel a megtört szívet is gyógyítja, ezért csillapítja a szerelmi bánatot. Segít az ember szívének a szerelem és a szépség megtalálásában az élete során. Jophiel és Azrael szintén segíthetnek ebben a helyzetben. 

Simiel arkangyal szeretettel halmozza el az ember otthonát és családját. Visszaállítja a harmóniát, és egységét hoz az otthonokba. Ennek a gyönyörű angyalnak a színe piros. Ezért ezt a színt az embernek annyiszor kellene használnia a Simiel-hez való imái során ahányszor csak tudja. Használjon az ember piros gyertyákat az oltárhoz és a rituálékhoz. Ha meditációban hívják fel Simielt, akkor piros szín jelenik meg. Ez a szín rezonál a legjobban ezzel az angyallal. A meditációk során az ember használhat füstölőt is. Töltse fel a szobát a vörös rózsa illatával. De ellehet helyezni néhány vörös rózsa szirmot az oltáron is. Szintén lehet használni vörös Aventurint, vagy vörös Jádét is. 


Simiel arkangyal és Zachary pápa döntése:

A Római 745-ös közös korszakban működő egyházi tanács Zachary pápa vezetésével Simiel angyalt rosszallta. Zachary pápa kijelentette, hogy Simiel a gonosz szellemek egyike, és hogy Simiel nem tisztelhető. De nem ő volt az egyetlen. A tanács Uriel, Tubuel, Sabaoc, Inias és Raguel angyalokat is rosszallta. Zachary pápa ezenkívül megtiltotta ezeknek a neveknek az említését az imákban. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang