Chevakiah, A Megbékélés Angyala

73 0 0
                                    

Chevakiah Isten 35. neve. A Bibliai szentírás a Chevakiah névről: „Szeretem az Urat, mert hallotta a hangomat és könyörgéseimet". Neve jelentése "Az Öröm Istene" (latinul Deus Gaudiosus). Ezenkívül ő az egyik Erény.

Chevakiah angyal a család isteni védelmezője. Megbékélést hoz. Ezenkívül harmóniát hoz a családoddal és testvéreiddel való kapcsolatodba. Igazságot, támogatást és segítséget hoz minden családba. Chavakiah a közvetítők és békefenntartók védelmezője. Ő inspirálja őket. De igazságosságot és jutalmat is hoz. Ő jutalmaz téged a hűségedért. És elismerést hoz szolgáltatásaidért. Chevakiah tudja hogyan kösse össze a családot. Minden családba a tudatosság és szentség érzését hozza. Jobban egyesíti a családot mint valaha. Ezenkívül szent ősi bölcsességet is engedélyez neked a családod múltjából.  

Chavakiah isteni képessége az, hogy közelebb hozza az embereket. És hogy visszaállítsa a kapcsolataid más emberekkel. Kapcsolatban áll az örökléssel. Ezért imádkozz az ő útmutatásáért, amikor nehézségekbe ütközöl az örökséged megszerzése során. De segít abban is, hogy megoszd a vagyonod a testvéreiddel. És az adományozásban is. 

Chevakiah Angyal és befolyása rád - A szeptember 13 és szeptember 17 közötti napok a Chevakiah angyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor az életed a megbékélés angyala befolyásolja. Tehát valódi béketeremtő vagy. Ezért egész életedben a békét keresed. Örömmel békítesz ki másokat. És szeretsz segíteni másoknak. Még akkor is, ha a saját érzéseid elnyomása szükséges. Mindig figyelsz az élet apró részleteire. Nagyon barátságos és kedves vagy. Ezért kellemes ember vagy, akivel öröm időt eltölteni. De néha nehezen értenek meg. Soha nem használsz erőszakot. Ezért utálod a konfliktusokat és a botrányokat. És még inkább utálod azt, hogy a részükké válj. Nagyon vonzó ember vagy. De nem töltöd az életed a lelki társad megtalálásával. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora