Lelahel, a megértés fényének angyala Isten hatodik neve. A Biblia szentírás szerint a Lelahel név: „Énekelj dicséretet az Úrnak, aki Jeruzsálemben lakik: hirdesd az emberek között cselekedeteit". Nevének jelentése "A Dicséretreméltó Isten" vagy "A Dicséretes Isten" (latinul Deus Laudabilis). És ő egy a Szeráfok közül.
Először is, Lelahel azt az isteni fényt képviseli, amely mindent meggyógyít. Imádkozhatsz hozzá a betekintésért és a tiszta megértésért. És abban az esetben is kérheted a segítségét, ha hírnévre, boldogságra és szerencsére van szükséged. Ezenkívül Lelahel képviseli a díszítést és a természetes szépséget. Tehát megmutathatja neked a lelked tükrét. Lelahel azonban a véleménynyilvánítás és a társadalom védelmezője is. Segíthet abban, hogy hírességet szerezz tehetség és eredményesség révén. És ő a művészek védőangyala.
Lelahel lehet az útmutatód, ha olyan emberekkel találkozol, akik túl sok ambícióval, maszkkal vagy több személyiséggel rendelkeznek. Meg tudja gyógyítani azokat az embereket is, akik azt gondolják, hogy csak a külső szépség számít. Ezért segíthet azoknak az embereknek, akik csak magukra tudnak gondolni, és olyanoknak is, akik feljebbvalónak érzik magukat. Lelahel megállítja a felesleges kiadásokat, pazarlást. Ő vezethet, ha hajlamos vagy minden magától értetendő dolgot összevenni. Mert megtanítja, hogyan kell értékelni a dolgokat. Lelahel meggyógyítja azokat az embereket, akiknek túl sok a büszkeségük, és akik illegálisan szereztek vagyont. Azokat is meggyógyítja, akiket a dolgok és az emberek csak anyagi szempontból érdekelnek. Ezért azoknak az embereknek, akik bájukat önző célokra használják, szükségük van a gyógyító erejére. Ez a csodálatos égi lény azonban nagy segítséget nyújt instabil helyzetekben is.
Lelahel Angyal és befolyása rád - Az április 15 és április 20 közötti időszak Lelahel angyal befolyásos időszaka. Ezért ha ebben a rövid időszakban születtél, akkor az életed Lelahel befolyásolja. Mindenekelőtt, mindennel olyannal harcolsz, ami negatív és gonosz. Már megvan a tudásod ahhoz, hogy megállítsd ezeket a gonosz erőket. Segíts másokat boldoggá tenni. Időnként akár a saját épséged is feláldozod, csak hogy másoknak segíts. Rendelkezésedre áll a csodálatos ajándékod Istentől, a belső fényed. Ez a fény arra késztet, hogy szeress és értékelj mindent, ami körülötted van. Ezenkívül kedvességet mutatsz a másokkal folytatott kapcsolataid során.
Amikor az őrangyalod melletted van, akkor elfelejted, hogy mit jelent a „lehetetlen" szó. Ezért mindig találsz módot egy probléma megoldására. Születésed óta tudod, hogy médium vagy. Képes vagy kommunikálni az égi lényekkel, más világok entitásaival és a szellemi lényekkel is. De érzékeled a téged körülvevő isteni védelmet is. Ez bátorságot ad neked arra, hogy továbbítsd az üzenetet az asztrális világból.
Lelahel angyal boldogságot és szerencsét hoz az életedbe. Még akkor is, ha nem az ő befolyása alatt születettél. Tehát imádkozz az ő útmutatásáért, ha fel akarod fedezni az igaz lelked. És hadd hogy megmutassa neked Isten természetes szépségét.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!