Haamiah Isten 38. neve. A Bibliai szentírás a Haamiah névről: „Mert te készítetted az Urat, mely a menedékem, még a legmagasabb is, a lakóhelye." Haamiah nevének jelentése "Isten, A Földön Végződő Mindenség Reménye" (latinul Deus Spes Omnium Finium Terrae). Ezenkívül ő egy a Szeráfok közül.
Haamiah a szertartások és rituálék angyala. Van egyfajta érzéke a rituálék és felkészülések kapcsán. Haamiah, A Rituálék Angyala segíthet neked rituálékat használni kis erőfeszítésekkel a mindennapi életben. Haamiah hozhat szépséget, békét és harmóniát az életedbe. Ha Haamiah által vagy vezetve, akkor sokkal udvariasabb, barátságosabb és jobb modorú leszel. Segíthet azoknak, akik ördögűzéseket végeznek el. Feltudja oldani a belső és a külső erőszakot az életedben. Haamiah segíthet megtalálni a tökéletes bókot.
Rendkívüli szerelmi történethez vezethet téged, ha vágyat érzel az iránt, hogy megtaláld a lelkitársad. Ő a rituálék, szertartások és beavatások védőszentje. Imádkozz a segítségéért, ha azt akarod, hogy ezek a folyamatok problémamentesen és jól működjenek. Haamiah rajong az isteniségért. És megtaníthat bárkit, hogy érezze ugyanazt az imádást a Felső Energia iránt.
Haamiah az, akit segítségül kell hívnod akkor, mikor meg akarod állítani a fekete mágiát, a fekete kultuszokat, szertartásokat és rituálékat. Megtudja gyógyítani azokat az embereket, akik előkészület és modor hiányban szenvednek, azokat, akik hazudnak, és azokat, akiknek az életük tele van hibákkal. Haamiah bárkit megtaníthat a szabályok tiszteletben tartására. Harcol azokkal, akik műemlékeket, démonokat és gonosz szellemeket imádnak. Imádkozz az ő útmutatásáért, ha birtoklással, agresszióval vagy erőszakkal állsz szemben. Haamiah, A Rituálék Angyala meggyógyíthatja azokat, akiket az anyagi világ vezet. Szeretetet hozhat olyan helyekre, ahol az nagymértékben hiányzik.
Haamiah Angyal és befolyása rád - A szeptember 29. és 03. október közötti napok Haamiah őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ezekben a napokban születtél, akkor az isteni védelmeződ a rituálék angyala. Tehát imádod Istent, és jól szolgálod őt. Te nagyon bölcs ember vagy, és minden összegyűjtött tudásod fontos Isten számára. Mert ezt a tudást használja a földi vallások egyesítésére. Erőteljes intuícióval rendelkezel. Ennek a szellemi erőnek a segítségével bármilyen problémát megoldhatsz. Szereted a szabadságot, és szeretsz is szabad lenni. Ezért utálod a birtoklást és a féltékenységet. Folyamatosan harcolsz az előítéletek ellen. És a gonosz erők és azok ellen is, akik gyakorolják a veszélyes fekete mágiát. Te vagy az Isteniség valódi védelmezője.
ESTÁS LEYENDO
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!