Morael Őrangyal

73 0 0
                                    

Morael őrangyal - más néven Moriel. Neve jelentése "Isten Tanít". És ő az úgynevezett Elul hónap isteni kormányzója. Amelyek Augusztus és Szeptember.

Morael őrangyal a félelem isteni angyala. Ezért félelmet idéz Isten és hatalma iránt az életünkben. Azt tanítja, hogy szeressük, tiszteljük és imádjuk Istent és alkotásait (akárcsak Rahmiel és Chamuel arkangyal). Morael mély tisztelettel tölt be minket az isteni teremtés minden teremtménye iránt, beleértve magunkat is. De Morael a félelem angyala is. Ezért segít nekünk a félelmeink kezelésében. Gyógyítja a szorongást és a rémületet. Eltávolítja a gondjainkat és félelmeinket, és arra ösztönöz bennünket, hogy bátrabbak legyünk és higgyünk Istenben. Ennek a gyönyörű angyalnak a vezetésével soha nem fogunk megrémülni és félni a nehéz helyzetektől. Imádkozz az isteni segítségéért, ha veszélyes helyzetben van. 

Morael szintén a szél angyalainak egyike. Ezért a Morael őrangyal kiváló szövetséges a viharok, hurrikánok, monszunok, tornádók és tájfunok ellen. Imádkozz az isteni jelenlétéért ezekben a szerencsétlen helyzetekben. És ő átvezet téged és szeretteidet a pusztításon keresztül. 

Morael őrangyal szent szövegekben - Énok a három énekben Moraelt úgy írja le, mint a szél négy angyalának egyike. A szél másik 3 angyala Ruhiel, Rujiel, Ben Nez és Ephemerae. 

A zsidó tan Moraelt a félelem angyalaként írja le. Ugyanez a forrás az Elul hónap uralkodójának írja le.

A Fekete Mágia és a Paktumok könyve leírja az angyal hatalmát. Megemlíti Moraelt angyalként, aki bármit láthatatlanná tehet. A könyv az angyal szigilének* reprodukcióját is tartalmazza. Amit rituálékban, meghívásokban és szertartásokban használhatsz.

*Egy feliratozott vagy festett szimbólum, amelynek varázslatos ereje van*

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant