Aladiah, Az Isteni Kegyelem Angyala

116 0 0
                                    

Aladiah Isten 10. neve. A Bibliai szentírások az Aladiah névről: "Uram, irgalmad engedd ránk, ahogyan mi hiszünk benned." Neve jelentése "A Kedvező Isten" (latinul Deus Propitiabilis). Ezenkívül ő a Kerubok egyike.

Aladiah képviseli az isteni kegyelmet, amely feloldja és megbocsátja az összes hibát. Ezért oldhatja meg a karmát, amit múlt életünkből hoztunk magunkkal. Aladiah az, aki válaszol az ártatlan emberek imáira. Imádkozhatsz hozzá vagy kapcsolatba léphetsz vele meditáción keresztül, amikor szellemi vagy anyagi bőségre van szükséged. A regeneráció angyala válaszol azon imáidra, amelyekben gyógyító képességekért és egészségért imádkozol. Aladiah angyal azoknak a védelmezője, akiknek újra be kell illeszkedniük a társadalomba. Segít a hátrányos helyzetűeknek, második esélyt ad azoknak, akiknek új kezdetekre van szükségük.

Aladiah az, akit hívnod kell, amikor veszélyes szellemiséggel, hamis gurukkal és erkölcsi dekadenciával találkozol. Segít szembenézni a megtört ígéretekkel, gondatlansággal, mulatságtalansággal, közömbösséggel és lazulással szemben. Aladiah segít olyan nehéz helyzetekben, mint például a rejtett bűncselekmények, rabok vagy törvényszegők. Melletted van, és válaszol az imáidra, ha rossz egészségi állapotod, bulimiád, vágyad vagy nehéz karmád van.

Aladiah Angyal és befolyása rád - A május 6 és május 10 közötti napok Aladiah befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor Aladiah angyal befolyással van rád. Szóval, jó szíved van. Integritásban és kegyelemben éled az életed. Rendkívüli barát és társ is vagy. Az intuíciód elképesztő. Ezért mindig tudod, melyik utat válaszd. 

Nem hiányzik a képzelet és a bizalom. És a fő célod a földön egy jobb társadalom létrehozása. De ezt csak kemény munkával tudod megtenni. Az egyetlen dolog, amire igazán vágysz, egy világ ami tele van békével és a harmóniával. Az egészséged is nagyon fontos neked. Mert úgy gondolod, hogy az egészséges lélek csak az egészséges testben képes megfelelően működni. Az emberek úgy látnak, mint egy angyalt a földön. Mert nagyon átfogó és fenntartott személyiséggel rendelkezel. Megérted a természet ciklusait. A földi életünk célja nem rejtély neked. 

Aladiah Isten kegyelmének védelmezője. Ezért imádkozzatok az ő útmutatásáért. Megbocsátást és bőséget hoz az életedbe.

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin