Hariel Isten 15. neve. A Bibliai szentírás a Hariel névről: „De az Úr az én védekezésem; és Istenem az én menedék sziklám ". Neve jelentése "A Megnyugtató Isten" (latinul Deus Sublenator). Ezenkívül ő a Kerubok egyike.
Hariel a megtisztulás angyala. Ő képviseli az erkölcsi tisztaságot és az ártatlanságot. Ezenkívül a szellemi érzelmek védelmezője. Inspirációt nyújt a tudósok és a művészek számára. Segít nekik új módszerek és találmányok felfedezésében. Hariel nagyszerű betekintést nyer, és felébreszti az észlelést. Megvan a hatalma, hogy újraépítse a kommunikációt az egyéniség és a személyiség között. Ő az az angyal, aki válaszol azon imádkozóknak, akik bénulástól vagy bármilyen más betegségtől szenvednek, amely megakadályozza a cselekedetet. Hariel képes bármilyen szenvedélybetegség esetén téged vagy szeretteidet a megtisztítani.
Hariel segíthet neked, ha te vagy szeretteid a sötétség erőivé válnak. Meg tudja gyógyítani azokat, akik hajlandóak meghalni, hogy természetellenes igazságot kötelezzenek be vagy védjék meg azt. Hariel megvédhet a terroristáktól és a szélsőségesektől. Ő a szektariánus elme gyógyítója. Imádkozz védelméért és útmutatása iránt, ha kudarcot vallasz, összeomlasz vagy küzdesz a természetes rend ellen. Hariel gyógyíthatja a száraz hozzáállást, az analitikus gondolkodásmódot, a téves ítéleteket, a fordított alapelveket és a szeparatizmust.
Hariel Angyal és befolyása rád - A június 1 és 5 június közötti napok Hariel angyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért, ha az év ezen időszakában születtél, akkor a megtisztulás angyala befolyással van rád. Tehát tiszta érzéseidnek kellene lennie. Ezek az érzések gyakran vonzzanak az ezoterikus világba. Ezen a területen folytatott óriási kutatás miatt különféle ezoterikus feltételekkel fogsz foglalkozni. Ez az erőteljes tisztelet, amelyet az ezoterika iránt érzel, Hariel őrangyalodtól jön. Mennyei társaid segítenek, és bölcsességed vezethet téged a megvilágosodáshoz. De csak akkor fog megtörténni, ha mindennap folytatod a tanulást és a gyakorlatot.
Az igazságosság nagyon fontos kifejezés számodra. De az intuíciód is nagyon fejlett. Az mindig megmutatja a helyes utat, amelyet követned kell. Mindenkit körülötted lenyűgöz, ahogy tanulmányozod a spirituális világot. Mert még akkor is, ha elbűvöl az ezoterikus világ, még mindig lábbal a földön vagy. Őrangyalod mindig a melletted áll, segít. Megmutatja a problémák megoldásának módjait és a szokásosnál gyorsabb fellépést. Ezért egy év alatt több tapasztalatokat szerzel, mint mások öt teljes év alatt.
DU LIEST GERADE
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ÜbernatürlichesEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!