Kik A Grigori Angyalok?

129 2 0
                                    

Ahhoz, hogy megértsük, kik a Grigori Angyalok, először meg kell értenünk, mit jelent a „grigori" szó. Maga a szó a görög „egrgoroi" szóból származik, melynek fordítása a „A Figyelők". Most egyértelmű lehetne, hogy kik a Grigorik. Ők azon angyalok csoportja, akik fellázadtak Isten ellen. Lázadásuk pedig elesésüket/bukásukat eredményezte. 

A Figyelők nagyon népszerűek. Számos filmben és sorozatban szerepelnek. És többnyire arról ismertek, hogy a Földre estek, emberi nőkkel háltak és ennek eredményekét Nephilimeket kreáltak. Ez a mese Énok Prófétától származik. 1 Énok nemcsak a Grigori Angyalok földi cselekedeteit írja le, hanem a bukásukat is. 

Énok ezeket a lázadó angyalokat „A Menny Gyermekei"-nek nevezi, azt mondván nekünk, hogy a lázadás előtt Isten szent angyalai vagy Mennyei Lények voltak. Kétszázan voltak. Számos főnökük volt, akiket a Tízek Vezéreként ismertek. De a legjelentősebb főnökök Lucifer (természetesen) és Semyaza. Semyaza alatt szolgáló egyéb főnökök - Arakeb, Rameel, Tamel, Ramel, Danel, Braqyel, Asel, Ezeqel, Arbaros, Ananel, Batrel, Zaqeel, Kestarel, Arzyal, Sasomaspweel, Turel és Yamayol.

(Fontos megjegyezni, hogy ha olyan lelkésszel vagy médiummal találkozol, aki kapcsolódik ezekhez a Megfigyelőkhöz, kerüld az illető szolgáltatásait.) 

Amikor a 200 Figyelő vagy Grigori leereszkedik a Földre, titkos művészetet tanítanak az embereknek. Ilyenek például a varázslat, a sötét gyógyító módszerek, az alkímia, az igézések és a rituálék. Azazel ezen tanárok egyike. Megtanítja az embereket fegyverek készítésére és a háború megindítására. Más Figyelők más szent tudást tanítanak. Ezért Amasras megtanítja az embereket, hogyan kell varázsolni. Tamel a csillagokról tanítja őket. Kokarerel pedig megtanítja őket a csillagjegyekre és az asztrológiára.

Közben néhány más Megfigyelő úgy dönt, hogy házasságtörést követ el emberi nőkkel. Ennek eredményei pedig a Nephilim Óriások. Ezek az óriások az emberek ellen fordulnak, megölik és kannibalizálják őket. Még a vérüket is elfogyasztják. 


Miért Veszélyesek A Grigori Angyalok? - Először is, mert bukott angyalok. Nemcsak háborút hoztak világunkba, hanem bűnt, korrupciót, elnyomást és gyűlöletet is. Énok elmondja, hogy mi történt azután, miután a Figyelők „pokollá" változtatták világunkat. Az olyan arkangyalok, mint Michael, Gabriel és Sarafel úgy döntöttek, hogy meggyőzik Istent, hogy tegyen lépéseket a Földön élő emberek szenvedésének megállítására. Ekkor Isten úgy dönt, hogy itt az ideje a Nagy Áradásnak. Ami nemcsak a gonoszokat, hanem az egész életet el fogja pusztítani.

Ezenkívül Isten titkos küldetést ad Raphael-nek. El kell fognia Azazelt, a háború démonát, és le kell dobnia a sötétségbe. Tehát, Raphael a földre jön, ezzel hatalmas lyukat vetve a sivatagba. Aztán bedobja Azazelt a lyukba. Gabriel is kap egy fontos küldetést. El kell pusztítania a Figyelők gyermekeit, akik az Óriás Nephilim néven is ismertek. És Michael hírnökké válik. Isten elküldte Semyazához, a Figyelők főnökéhez, hogy tájékoztassa őket a végükről. Az összes Figyelő végül az ítélet napjáig sziklák alá temetkezik. 


A Figyelők Kétségbeesett Mozdulata - Tájékozódva arról, hogy Isten 70 nemzedékre köti őket, feleségeiket és gyermekeiket, a Grigori Angyalok segítségül hívták Énokot. Könyörögnek, hogy Énok írjon imát nekik azért, hogy Istentől megbocsátást kérjenek. A próféta felírja és elolvassa imáikat, amíg el nem alszik. Álmában kinyilatkoztatása van, hogy a Figyelő imáit nem fogják meghallgatni. Ezért elkerülhetetlen lesz a végük. A végső üzenet Istentől a Figyelőknek Énokon keresztül az, hogy „Mivel ők (a figyelők) elutasították a Mennyeket, nem lesz békéjük"!

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora