Ramiel Őrangyal

437 10 0
                                    

Ramiel őrangyal - a mennydörgés angyalaként is ismert. Neve jelentése "Isten Irgalma". Egyéb nevei Remiel, Phanuel, Yerahmeel és Jeremiel. Ramiel egy Seraphim. 

Ramiel őrangyal a mennydörgés isteni angyala. Ő a sámánok, a pszichikusok és a próféták védőszentje. Segít az álmok és víziók dekódolásában. Ramiel kapcsolódik a világ történetéhez is. Őrzi a történészeket, a múzeumokat és a régészeket. Ramiel az egyik mennyei lény, amely az utolsó napon megjelenik. Ezért ő felelős minden lélekért, amely a Mennybe kerül az ítéletért. Ramiel végigvezeti az embert a múltján. Ez az utazás felkészíti az embert a jövőbeli utazására. Segít hogy felismerje a motívumokat az életben, és hogy elkerülje azokat a hibákat, amiket a múltban követett el az ember. 

Ramiel őrangyal az ősi szövegekben - Baruch Szíriai Apokalipszise Ramielt annak az angyalnak írja le, aki Baruch látomásában szerepelt. Ebben a látomásban Ramiel elpusztítja Sennacheryb vendéglátóit.

Az Enoch könyve másképp írja le Ramielt. Először szent angyalként írja le, és aztán bukottként. Ezért a 20. verssor leírja őt a hitehagyók feletteseként. És a 6. verssor leírja őt mint a hét arkangyal egyike, aki Isten trónját védi.

A VI. Elveszett Paradicsom Ramielt Sátán egyik harcosaként írja le. Ramiel, Ariel és Arioc mellett legyőzésre kerülnek Abdiel szent angyal által. Ez történt a mennyország háborújának első napján. 

A Sibylline Oracles Ramielt az öt angyal egyikeként írja le, aki lelkünket a mennybe vezeti az ítélet napján. A másik négy angyal, aki segít neki az Arakiel, Uriel, Samiel és Aziel. Ezért ajánlott legalább egy nevet tudni ezek közül az ítélet napján. 

Ramiel felelős a látomásokért. Értelmezi a pszichés látomásokat. Ezenkívül a mennydörgésért is felelős. Ő egy nagyon erős angyal. Megvédi az embert a vihar elől. De Ramiel az öröm hordozója is. Örömmel tölti be az embert és a környékét. Csakúgy, mint Haniel arkangyal, aki az öröm angyala. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang