Habuhiah Isten 68. neve. A Bibliai szentírás a Habuhiah névről: „Dicsérjétek az Urat, köszönjétek az Úrnak az ő jóságát, mert az ő irgalmassága örökkévaló." Habuhiah nevének jelentése "A Legfinomabb Isten" (latinul Deus Liberalissimus Dator). Ő egyike a Keruboknak (zsidó tan), és az Angyaloknak (kereszténység).
Habuhiah angyal a gyógyulás isteni angyala. Védi az univerzum összes létező gyógymódját. Ezért ismeri az összes gyógyító terápiát, amelyet valaha felfedeztek. Nem csak az orvosi terápiák védelmezője. De lelki és metafizikai kezeléseket is véd.
Habuhiah visszaállítja a testi harmóniát. Visszaállítja az általános egészséged. Szeretettel és tisztelettel tölt be téged a természettel és a békével, amelyet sugároz. Ez a gyönyörű angyal szoros kapcsolatban áll a mezőgazdasággal. Megtermékenyíti a természetet. Így nagy termést hoz a gazdák számára. Habuhiah szabályozza szenvedélyed, viselkedésed, érzelmeidet és vágyaid. És az ő vezetésével megszabadulhatsz a függőségektől. De ez az angyal mindent visszaállít az Isteni Normába.
Habuhiah Angyal és befolyása rád - A február 25 és február 29 közötti napok Habuhiah angyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha ebben az időszakban születtél, akkor a karaktered a gyógyulás angyala befolyásolja. Tehát mindig boldog és jó hangulatban vagy. És ez a jó hangulat nagyon fertőző mások számára. Nemes és önzetlen a másokkal való kapcsolatod. Elegáns és ízléses személyiséged gyorsan felhívja mások figyelmét. Nagyon intelligens is vagy. És van néhány kiváló elemző képességed.
Az őszinteség nagyon fontos a számodra. Tehát nagyon őszinte vagy másokkal szemben. Habubiah őrangyal önbizalmat hoz. Ezért ha bármilyen rossz helyzetben találod magad tudod, hogy a végén minden rendben lesz. Szereted a mennyei őröd, és közel tartod magadhoz. Tehát segíthet mások gyógyításában, és elvezet a legmegfelelőbb gyógyterápiához, amit elsajátíthatsz. A célod ebben az életben egyértelmű. Mások gyógyítása.
VOUS LISEZ
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
FantastiqueEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!