Jehoel őrangyal - a jelenlét angyalaként is ismert. Jehuel, Jaoel, Jahoel, Kemuel vagy Yaoel néven is megtalálható. Jehoel őrangyal a jelenlét egyik hercege. És ő szintén a Seraphim rend uralkodója. Ennek ellenére ez a hozzászólás azt is hiszi, hogy Seraphielé. A neve azt jelenti: „A teljes létezés forrásának közvetítője".
Jehoel őrangyal a jelenlét isteni angyala. Ezért nagy mentor a tudatos nevelési tevékenységekben. Ezenkívül az elme tisztaságát és a békét is hozza az életedbe. Jehoel útmutatásával a meditációs foglalkozásod megfelelőbbé válik. Imádkozz a segítségéért, amikor úgy érzed, hogy tele vagy gondolatokkal és stresszel. Szellemi nyugalmat és tudatosságot fog adni neked. Azt tanítja, hogy összpontosíts és fókuszálj egy dologra egy időben.
Jehoel őrangyala az ősi szövegekben - A zsidó legendák Jehoelt mint mennyei lényt említik, amely ellenőrzi a Leviatánt és gondoskodik arról, hogy a börtönben maradjon. Ugyanezek a források szeráfok főfőnökének is tekintik.
Ábrahám megemlíti Jehoelt őrangyalot, mint Yahoelt. Amit Metatron nevének is tekintenek. Ábrahám az angyalt mennyei kórusmesternek írja le. A próféta Yahoelt „az örök énekesnek" és „az ember mennyei fiának" nevezi. Ábrahám azt is megemlíti, hogy Yahoel kísérte a prófétát a paradicsomi látogatásakor. Az angyal feltárta Ábrahámnak az emberi történelem menetét is.
Scholem megemlíti Jehoelt „Zsidó gnoszticizmus, Merkabah miszticizmus és talmudikus hagyomány" című könyvében is. A szerző szerint Jehoel Metatron arkangyal egyik korábbi neve.
A kabalista tanban Jehoel vagy Jaoel a mennyei alapelv a tűz felett.
Egy másik könyv, amely megemlíti az angyalt, megemlíti alárendeltjeit. „A gnosztikusok és maradásaik" Jehoel 7 beosztottjának (Gabriel, Seraphiel, Tammael, Shamshael, Nuriel, Hadarniel és Sarmiel) felsorolását tartalmazza.
KAMU SEDANG MEMBACA
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!