Raphael Arkangyal

489 16 0
                                    

Raphael arkangyal a gyógyító. Nevének jelentése "Isten Gyógyít" vagy "Isten Meggyógyít". Isteni Orvosnak is hívják. Raphael arkangyal az, aki képes gyógyítani a fizikai, mentális vagy szellemi problémákat. Ő az ima, a szeretet, a fény és az öröm angyala. De leginkább gyógyító angyalként ismert. Számos prófétát és karaktert gyógyított a Bibliából. Például meggyógyította Ábrahámot körülmetélése után. Raphael meggyógyította Jákob elmozdult csípőjét is. 

Raphael a tudomány és a tudás angyala. A mennyei rend négyeséhez tartozik. Ezért Szeráf, Kerub, Uralom és/vagy Hatalom. De ő főleg arkangyalként ismert. 

Raphael Arkangyal a művészetben - A festményekben és más művészeti formákban Raphael úgy bukkan fel, hogy egy halat tart, és zarándoknak tűnik. A Biblia azt mondja, hogy Tóbiás a halat fogta, amikor Raphael arkangyallal a Média felé utazott. Utazásukkor Tóbiásnak fogalma sem volt arról, hogy arkangyallal utazik. Raphael megtanította Tóbiást arra, hogy hogyan kell felhasználni a hal szívéből és májából származó füstöt a felesége ördögűzéséhez. Aztán, mielőtt még felfedte volna magát, megtanította Tóbiásnak, hogyan lehetne felhasználni a hal epéjét apja látásának helyreállításához. Ennek az utazásnak köszönhetően Raphael lett az utazók védelmező angyala. Az utazás végén Tóbiásnak úgy fedte fel magát, mint „A 7 Szent Angyal egyike". 

De néha szárnyas angyalként ábrázolják. Van néhány festmény Raphaelról mint egy Szeráfról. Hat szárnya van.

Bármikor imádkozhatsz az ő védelméért, amikor utazni készülsz. Kísérni fog, és védeni téged. Raphael arkangyalt az emberiség őrangyalának tekintik. Raphael segített Noénak a bárka felépítésében. Szintén egy orvosi könyvet is adott Noénak, mielőtt készek lettek volna az áradásra. Raphael az az angyal, aki különleges gyűrűt adott Salamonnak. E gyűrű segítségével Salamon képes volt démonok ezreinek parancsolni. Ezek a démonok építették Salamon templomát. Csak egy éjszakát vett igénybe az építkezés. 

Raphael arkangyal az első angyal, aki belépett a Bethesda medencébe. Az a személy, aki legközelebb belépett, azonnal kigyógyult a betegségéből. Úgy gondolják, hogy Bethesda gyógyító hatású. Raphael arkangyalt nagyon gyakran látják a beteg páciensek közelében. Egészségügyi problémákkal küzdő embereket ápol. Bármikor kérheted segítségét, ha neked vagy szeretteidnek egészségügyi problémái vannak. Szeret gyógyítani, és másokat tanítani a gyógyításra. Megtaníthat arra, hogy hogyan gyógyítsd meg magad és másokat is. A spirituális gyógyítók nagyon gyakran kérik Raphael segítségét és védelmét a gyógyító ülés előtt. Vannak olyan gyógyítók, akik úgy festik le magukat, hogy Raphael kezét fogják, miközben gyógyítják betegeiket. 

A Gyógyító - Raphael arkangyal nemcsak gyógyító, hanem a Nap angyala is. Ő az Erények vezetője, dél kormányzó, nyugat őre és a második Menny ura. A zsidó tan ugyanakkor őt az Élet fája őreként is leírja. Úgy gondolják, hogy Raphael szintén az Éden őre is. Ő a bűnbánat 6 angyalának egyike. De a különböző okkult tanításokban az Apokalipszis 7 angyalának egyikeként is tekintik őt. Vagy a 10 szent Sephiroth egyikeként. 

Raphael Arkangyal a szent szövegekben - Raphael arkangyal babiloni eredetű. Első neve a Labbiel volt. Aztán egyre népszerűbb lett, mint Raphael, a gyógyító. Michael és Gabriel mellett ő lett a harmadik leghíresebb angyal. 

Tobit könyve leírja Raphael és Tobit fiának, Tóbiásnak az utazását. A történetet, amit feljebb már említettem. De ebben a könyvben még mindig van egy történet arról, hogy az arkangyal hogyan is űzte el Asmodeust, a démont. A bukott angyal megölte Sarah mind a hét fiatal férjét a nászéjszakájukon. Míg Raphael el nem űzte a démont Felső-Egyiptomba. 

Énok könyvében Raphael számos alkalommal megjelenik. Az Enoch I 20 Raphael-t mint az egyik figyelőt írja le. De az Enoch I 22-ben útmutatóként szolgál a sheolban (alvilágként is ismert). Az Enoch I 40 Raphael-t a "4 jelenlét egyikeként említi, amely az emberek gyermekeinek minden betegségére és sebeire vonatkozik".  

A Zohar eltérően írja le Raphael-t. Raphael kötelessége gyógyítani a földet. És meggyógyítani az embereket a betegségeiktől. A Sefer Noah leírja azt, ahogy Raphael egy orvosi könyvet ad Noénak. Sokak szerint Sefer Raziel Raziel könyveként is ismert.

Noha Énok kivételével a legtöbb forrás szent angyalként írja le őt, Raphael démonként is megjelenik más szövegekben. Az ősi ofit diagram úgy ábrázolja Raphael-t, mint egy démont a földön. Szörny formája van. 

De minden más forrás még mindig barátságos angyalként ábrázolja őt. Ő a gyógyító a Bibliából. És ő az, akinek kötelessége gyógyítani minket és az egész földet.

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang