,,Még mindig nem fogsz elesni? Te tényleg a mocsok megtestesítője vagy. Mindazonáltal... ahogy a sötétséget átjárja a fény, úgy a te vereséged is a dolgok természetes rendjének része. Most pedig tanuljatok az emberek mocskáról és annak tehetetlenségéről a fényem előtt!" - Merkabah
,,Merkabah. Az a gyermek, aki háborús fegyverként született, és mindig ebben az állapotban van, még akkor is, amikor békeidőben vannak. Sajnálom, nem, szánom azt a gyermeket, akinek soha nem volt esélye arra, hogy azzá váljon.'' - Metatron Merkabah-t illetően
Merkabah Isten trónja és mennyei szekere. Merkabah Isten egyik edénye, mivel ő az a Trón, amelyet a Teremtő arra használ, hogy a Mennyből a fizikai világba szálljon le. Ez Isten Trónjának megtestesülése.
Merkabah egy Igaz Arkangyal, akit abból a sok Ophanim-ból, Chayot-ból, Seraphim-ból és Cherubim-ból hoztak létre, akiket Lucifer és serege megölt a Mennyei Háború során. Merkabah többé-kevésbé egy fegyver, amelyet a sötétség erői ellen kell használni, hasonlóan egy kardhoz, ugyanakkor egy saját érző lény is.
Merkabah egyike az egyetlen angyaloknak a Mennyben, akik beléphetnek Isten helyére az Empyreán-ban, a többiek az eredeti öt Igaz Arkangyal és Metatron. Merkabah Lucifer lázadásának kezelésére jött létre, és következetesen segíti Michaelt a Bukott Angyal kezelésében. Merkabah ezután Lucifer riválisává vált, és mindkettőjüknek sok konfliktusa volt egymással.
Merkabah egy négykerekű járműként jelenik meg, amelyet a chayotok hajtanak, amelyek négy szárnnyal és négy arccal rendelkező élőlények. Ezékiel szerint ez egy sok angyalból álló szekér, amelyet az "ember hasonmása" hajt.
Merkabah rendkívül arrogáns, lekezelő és túlbuzgó, egészen odáig elmegy, hogy a hűtleneket "mocsoknak" nevezi. Emellett ideológiai felsőbbrendűségre törekszik, és egyszerűen úgy véli, hogy aki nem hisz a Törvényben, az nem érdemli meg a létezést. Merkabah folyamatosan arról szónokol, hogy ellenfelei mennyire aljasak és visszataszítóak, általában egyenesen "mocsoknak" sértegeti őket ismétlődő módon.
Merkabah az egyik legodaadóbb angyal Isten iránt, aki minden parancsát szó szerint követi, de Merkabah képes az ellenkezőjét gondolni annak, amit Isten valójában mond, ha az megfelel Merkabah elképzelésének az Ő akaratáról. Teljesen kompetensnek tartja az emberiséggel szemben, akár azért, mert "hamis" isteneket imádnak (mint az egyetlen Igaz Istent Merkabah szerint), akár azért, mert nem követik a törvény és a rend fogalmát.
Ideológiai felsőbbrendűségi tendenciái még inkább megmutatkoznak, amikor sorainak többsége végül csak angyalokból áll, míg angyaltársainak erői néha tündéket vagy pogány entitásokat is befogadtak a soraikba.
A merkabah-misztika (vagy szekérmisztika) a korai zsidó misztika egyik iskolája, amelynek középpontjában olyan látomások állnak, mint amilyenek Ezékiel könyvének 1. fejezetében vagy a heikhalot ("paloták") irodalomban találhatók, amelyek a mennyei palotákba és Isten trónjára való feljutásról szóló történetekről szólnak.
Merkaba, más írásmóddal Merkabah, szó szerint fényt, szellemet, testet jelent. A Merkaba szimbólum egy olyan alakzat, amely 2 egymást metsző tetraéderből áll, amelyek ellentétes irányban forognak, és egy 3 dimenziós energiamezőt hoznak létre. Ezt a fényhordozót a saját teste körül aktiválhatja gyakorlott meditációval és légzéstechnikával. A merkaba állítólag védelmet nyújt és magasabb dimenziókba szállítja a tudatodat. A merkaba alakja emlékeztet bennünket arra a potenciális erőre, amelyet akkor tudunk gyakorolni, ha egyesítjük saját energiáinkat a kapcsolat és a növekedés érdekében.
Tökéletes egyensúlyban egyesíti az ellentétes energiákat: a férfias és a nőies, a föld és a kozmosz. Ez az egyesülés a halandó teste körüli fény és védelem aktiválódását eredményezi, amely képes a tudatát magasabb dimenziókba szállítani. Emlékezteti a halandókat arra a potenciális erőre, amit akkor kapnak, ha megtalálják az egyensúlyt és megemelik a rezgésüket.
,,Ez az, amit a teremtő...amit Isten akar." - Merkabah
,,Ne félj. A mocskot megtisztította a fény. Urunk megmutatja magát azoknak, akiknek a legnagyobb szükségük van az Ő üdvösségére. A szennyet tűzben kell megtisztítani. Ne engedjétek, hogy a kor vagy a nem elbizonytalanítson benneteket." - Merkabah
,,Én vagyok az Úr szekere... a szeráf, Merkabah. Ti Tisztátalanok, akik tévesen azt hiszitek, hogy a káosz a szabad akarat kifejeződése...Vigyük végig az Armageddont, a rend új évezredéért." - Merkabah
,,Az emberiség elkorcsosult és szenilis lett... Már rég elfelejtették, hogy ki volt az, aki megszülte őket, aki azzá tette őket, akik, aki megadta nekik a képességet, hogy királyságokat kovácsoljanak. Én csak emlékeztetni szeretném őket erre a tényre." - Merkabah
,,E-ez a dolog nem egy angyal! Ez egy démon! Egy kegyetlen, vérszomjas démon angyalbőrben, én mondom nektek! Kizárt, hogy egy kibaszott angyal ilyen szörnyűségre képes legyen!!!" - Egy alacsonyrendű démon
VOUS LISEZ
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
FantastiqueEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!