Hahasiah, Az Egyetemes Orvoslás Angyala

78 0 0
                                    

Hahasiah Isten 51. neve. A Bibliai szentírás a Hahasiah névről: „Az Úr dicsősége örökké fennmarad: az Úr örvendezni fog tetteiben". Hahasiah nevének jelentése "Isten, Az Áthatolhatatlan Titok" (latinul Dues Secretus Impenetrabilis). Ezenkívül Ő az Elohimok (zsidó tan) és a Fejedelemségek (kereszténység) egyike.

Hahasiah angyala az egyetemes orvoslás védelmezője. Ezért védi az orvosokat, ápolókat és még a terapeutákat is. Ő hozza Isten univerzális gyógyászatát. Segít abban is, hogy megtaláld a betegséged gyökereit. 

Hahasiah isteni gyógyító. És természetes, univerzális gyógymódokat hoz az egészségügyi problémáidra. Ő rendelkezik a valódi gyógyító energiával. Minden sejtbe és minden létezési tervbe behatol. Jelenléte határtalan jósággal tölt be téged. Az ő vezetésével megértheted létezésed többdimenziós szempontból. Hahasiah ezoterikus tudással rendelkezik. Segít hozzáférni a belső énedhez. És hogy megértsd magát az Univerzumot. 

Hahasiah Angyal és befolyása rád - A december 03 és 07 közötti napok Hahasiah őrangyal befolyásos időszakát képviselik. Ezért ha azokban a napokban születtél, akkor az isteni védelmeződ a gyógyító angyal. Szóval nagyon intelligens vagy, és minden tudomány vonz. A növények, állatok és még az ásványi anyagok iránt is mély kíváncsiságod van. Egy gyönyörű gyógyító fény ragyog a szívedben. Ez a ragyogó fény harmóniát hoz az életedbe. Ezenkívül minden tulajdonságod megvan ahhoz, hogy lelki mentorrá válj. Vagy az ezoterikus ismeretek szakértőjévé. 

Ismered az isteni törvényeket és parancsokat. És tiszteleted őket. Mennyei védelmeződ szentséges ismeretekkel tölt fel az Univerzumról. Szereted a békét. És te vagy a környezeted béketeremtője. Szereted a természetet. Ez békével tölt be téged. Összefoglalva: van célja az életednek. Meg kell találnod Istent. És célod csak kemény munkával érheted el. A saját pápáddá válsz. És meg fogod találni Istent a lelkedben. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora