Baradiel Őrangyal

172 3 0
                                    

Baradiel Őrangyal egy Énoki angyal. Ezek az úgynevezett énokiak nagyon fontos mennyei lények a miszticizmusban. Nagyon erősek. Annyira hatalmas az erejük, hogy az ember könnyen megtudja érezni. Ez az angyalkórus nagyon változatos. Minden angyal másképp néz ki, és különböző felelősségeik és képességeik vannak. 

Baradiel az egyik legerősebb Énoki angyal, más néven a jégeső angyala. Olyan, mint egy herceg az mennyei birodalmakban. És ott vannak saját szolgái. Baradiel valóban hatalmas. Energiája kézzelfogható jelenlétében. Ez a hatalmas angyal motivációt hoz az ember életébe. Ösztönzi, hogy vállalja a saját életét. Vezetésével könnyebben lehet összpontosítani a fontos dolgokra. Erővel és bátorsággal tölt meg, de magabiztosságot is hoz. Imádkozzon hozzá az ember ha önbizalomhiánya van.

Baradiel őrangyal szintén a jég és a jégeső angyala. Jégesőt hoz, de meg is állítja azt. Ezért védi a növényeket, állatokat és házakat a jégesőktől. 

Az asztrológiában Baradiel bolygója a Jupiter. Ő az őrangyala azoknak, akik októberben születtek. De Admael arkangyal is az október angyalaként ismert. Színe a kék és a sötétkék. Ezeket a színeket kell használni ha kapcsolatot akar az ember teremteni vele. Az illata a vanília, a gyógynövénye pedig az ezüstfa. Ezért használhat az ember ilyen illatú füstölőket a meditációk során. De az oltárán fellehet használni kristályokat is. Kristálya az ónix. És a legjobb nap mikor az ember imádkozhat a segítségéért a csütörtök. 

Baradiel válaszol az imákra és a rituálékra. Egy egyszerű ima vagy elmélkedés segítségével kapcsolatba lehet lépni ezzel az angyallal. De lehet meditálni is. Meditációs állapotban sokkal könnyebben lehet hozzá kapcsolódni. A meditációk többsége rituálét és oltárt igényel. A Baradielnek szentelt oltárán használd a színeit, kristályait és illatait. Ez a szertartást sikeresebbé teszi. 

Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang